خرمای زاهدی فله | مشخصات + قیمت فروش 1403

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرمای زاهدی فله یکی از محصولات برداشتی مهم در جنوب کشورمان به حساب می آید. این محصول به صورت کلان در شهرهای جنوبی همچون بوشهر و خوزستان یافت می شود. از جمله خرماهایی خشکی که سالانه در تناژهای بالا به کشورهای خارجی صادر می شود. اکثر تجاران به دنبال مرغوب ترین خرمای زاهدی صادراتی هستند چرا که سود این تجارات بسیار زیاد بوده است. از کشورهای خارجی که خریدار خرمای زاهدی خشک هستند می توان به پاکستان، افغانستان و کشورهای عربی اشاره کرد.

خرمای زاهدی فله صادراتی

خرمای زاهدی فله صادراتی

خرمای زاهدی فله با درصد گوشت بالا و پوستی نازک به رنگ قهوه ای روشن می باشد. این خرما به صورت رطب و خشک موجود است که بیشترین درصد فروش آن از دسته خشک آن است. بهترین خرمای زاهدی در شهر جیرفت برداشت می شود. خرما زاهدی جیرفت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای قند زیادی است. قند آن کاملا طبیعی است و نه تنها برای مصرف مضر نیست بلکه دارای خواص بی شماری می باشد. از جمله خواص خرما زاهدی در طب سنتی آن می توان به کنترل قند خون، کاهش کلسترول خون، تقویت استخوان، رفع کم خونی، مانعی برای رشد سلول های سرطانی و بهبود هر مشکل گوارشی اشاره کرد. همچنین پتاسیم موجود در آن به رفع درد عضلانی کمک خواهد کرد. از این رو یکی از میان وعده های اصلی ورزشکاران، خرمای زاهدی می باشد.

قیمت خرمای زاهدی فله 1403

قیمت خرمای زاهدی فله 1403

معیارهای زیادی بر قیمت خرمای زاهدی فله تاثیر می گذارد که باید در هنگام خرید به آن توجه نمود. مرغوبیت خرما از مهم ترین و اصلی ترین دلایل تاثیر گذار ارقام خرمای زاهدی است. خرما زاهدی درجه یک و دو به نسبت کیفیتشان دارای قیمت متفاوتی هستند. از دیگر استاندارهای مهم و تاثیر گذار در قیمت این واریته خرما نوع بسته بندی و وزن آن است. بسته بندی هر چی لوکس و شکیل تر و همچنین سورتینگ شده از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. شما به عنوان تاجر این محصول باید بدانید مخاطب دریافتی این خرما چه کسانی و  چه کشورهایی هستند و طبق آن به بسته بندی آن بپردازید یا آن را خریداری کنید. خرماهای زاهدی صادراتی از کیفیت بسیار بالایی و اندازه درشتی برخوردار هستند. از دیگر فاکتورهای قیمت این محصول به نحوه خرید شما بستگی دارد که روش مستقیم یا غیرمستقیم را انتخاب می کنید. روش مستقیم به این صورت است که شما از نمایندگی هایی که مستقیم محصولات را از کشاورز بدست شما می دهند و غیر مستقیم این است که از جایی خرما را تهیه کنید که واسطه های زیادی بین شما و تولیدکننده خرما وجود دارد. وجود واسطه ها باعث افزایش قیمت خرما می شود و هر واسطه به قیمت آن می افزاید. پس نحوه انتخاب شما می تواند پاسخ سوال شما که خرمای زاهدی کیلویی چنده را بدهد. قیمت هر کیلو خرما بسته به تمام موارد بالا دارد.

خرید و فروش خرمای زاهدی درجه یک

خرید و فروش خرمای زاهدی

خرمای زاهدی فله به دلیل سود آوری بالایی که در صادرات دارد مورد انتخاب اکثر تاجران این عرصه قرار گرفته است. خرید و فروش خرمای زاهدی در نمایندگی های بسیاری صورت می گیرد. انتخاب شما در نمایندگی برای خرید خرمای زاهدی فله و عمده می تواند بر قیمت و کیفیت محصولات خریداری شده بسیار تاثیر گذار باشد. همانطور که پیش تر گفتیم دست در این بازار بسیار زیاد شده و شما باید نمایندگی مورد اعتماد و اطمینان فعالان این حوزه را برای خرید خرما انتخاب کنید. یکی از نمایندگی های خرید و فروش ارقام خرما در ایران با پیشینه قوی، بازرگانی خومی باشد. شما می توانید خرمای زاهدی عمده و فله یا به صورت بسته بندی هایی لوکس با وزن ۵ یا ۱۰کیلویی را با قیمت خود کشاورز خریداری کنید. برای ارتباط با مجموعه exportdate کافیست با شماره های این بازرگانی تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول شما

از کجا خرما زاهدی فله بخرم؟

بازرگانی خومی با حذف واسطه های بازار، بهترین خرما زاهدی فله را ارائه می دهد.

قیمت خرما زاهدی فله 1403 چه نرخی دارد؟

جهت استعلام قیمت روز خرما زاهدی 1403 با مشاورین خومی در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما