خرمای پیارم بدون هسته | شرایط خرید عمده + لیست قیمت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از خرماهای صادراتی بسیار معروف که در خارج از کشور دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد، خرمای پیارم بدون هسته است.

دلیلی که باعث شده این خرما معروف شود، همین نداشتن هسته بوده که آن را به یک محصول خاص و متفاوت با دیگر خرماهای موجود تبدیل کرده است.

حال اگر شما در زمینه خرید و فروش خرما مشغول به فعالیت هستید و قصد دارید اطلاعاتی در مورد این خرما مثل: انواع خرما پیارم به دست بیاورید، همراه ما باشید.

مشخصات خرمای پیارم بدون هسته

خرمای پیارم بدون هسته یکی از باکیفیت ترین خرماهای صادراتی بوده که به صورت طبیعی بدون هسته است.

این خرما به صورت نیمه خشک و گوشتی بوده که اندازه درشتی دارد و از طعمی شیرین و دلچسبی برخوردار می باشد و از دیگر مشخصات ظاهری آن می توان به رنگ قهوه‌ای آن اشاره کرد.

از آنجایی که این خرما هسته ندارد، مصرف آن بسیار راحت بوده و برای تولید فرآورده های خرمایی بسیار کاربرد دارد. از خواص خرمای بدون هسته می توان به تولید و ترشح انسولین اشاره کرد که این مورد به کنترل و بهبود دیابت کمک می کند.

همچنین با مصرف این خرما، دستگاه گوارش بهتر کار کرده و مواردی مانند یبوست از بین می رود. علاوه بر این موارد، این محصول یک مولتی ویتامین بسیار خوشمزه است که شما برای تامین انرژی بدن خود می توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات خرمای پیارم بدون هسته

شناخت انواع خرما پیارم

خرمای پیارم بر اساس دو معیار مهم مثل: منطقه تولید و کیفیت به مدل های مختلفی تقسیم می شود، حال انواع خرما پیارم بر اساس منطقه شامل مواردی مثل: خرما پیارم جهرم، خرما پیارم حاجی آباد، خرما پیارم هرمزگان، خرما پیارم بوشهر و غیره است.

معیار بعدی که کیفیت خرما می باشد در درجه بسیار مهمی قرار دارد، پس اگر کیفیت برایتان اولویت است حتما به این دسته بندی دقت کنید.

  • خرما پیارم سوپر سلکت
  • خرما پیارم سلکت
  • خرما پیارم معمولی
  • خرما پیارم ارزان
  • خرما پیارم بدون هسته

شناخت انواع خرما پیارم

قیمت و خرید خرما پیارم بدون هسته 1403

قیمت خرمای پیارم بدون هسته به موارد مختلفی مثل: کیفیت، وزن، زمان خرید، نوع بسته بندی و غیره بستگی دارد پس نمی توان برای آن قیمت دقیقی بیان کرد. حال اگر شما قصد خرید خرمای پیارم ممتاز را دارید و می‌ خواهید نگران قیمت و کیفیت آن نباشید، مجموعه ما که در زمینه فروش عمده انواع خرمای ایران مشغول به فعالیت می باشد، این تضمین را به شما می دهد.

شما می توانید هرگونه خرمایی را که مد نظر دارید مثل: خرمای بدون هسته جهرم را از مجموعه ما (خرما خومی) با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

4.9/5 – (8 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما