قیمت امسال خرمای استعمران + خرید مستقیم (برند الماس)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

از عوامل موثر بر قیمت امسال خرمای استعمران می توان به مرغوبیت محصول، کیفیت آن و نوع بسته بندی اشاره نمود. با توجه به تعرفه قیمت خرما 1403 می توان گفت، این نوع خرما نسبت به انواع دیگر خرما، قیمت به نسبت پایین تری دارد و به همین دلیل به کشورهای زیادی از جمله چین، پاکستان، افغانستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و همینطور به کشورهای اروپایی هم صادر می شود.
در این مقاله ابتدا به شناخت خرمای استعمران درجه یک می پردازیم و سپس عوامل موثر در قیمت این نوع خرما را بررسی می کنیم.

 

خرمای استعمران درجه یک

خرمای استعمران که در اکثر مناطق با نام سایر هم مشهور است در شهرهای جنوبی کشور از جمله خوزستان، کارون، آبادان، ماهشهر کشت می شود اما بیشترین میزان تولید این نوع خرما در شهرستان شادگان استان خوزستان است که چیزی حدود 70 درصد نخلستان های زیر کشت این استان را شامل می شود. بنا بر حجم بالای تولید، قیمت خرمای استعمران خوزستان (شادگان) بسیار مناسب تر از سایر شهرها می باشد.
رنگ خرمای سایر قهوه ای متمایل به سیاه یا قرمز است که در دو نوع با شیره و بدون شیره تولید می شود. این نوع خرما دارای قند و کالری بالا می باشد و به همین دلیل در تغذیه میان وعده کودکان توصیه می شود. علاوه بر این خرمای سایر حاوی کلسیم، پتاسیم، آهن، فسفر،منگنز و غیره است که برای پوکی استخوان، دستگاه گوارش و کم خونی مفید است.
به دلیل شیرینی بالای این نوع خرما و پایین بودن چسبندگی گوشته به هسته و همینطور حل شدن آسان آن در آب، در سرو انواع کیک، حلوا و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
بسته بندی خرمای استعمران معمولا به صورت 5 کیلویی و 10 کیلویی است که با استفاده از دستگاه های مجهز انجام می شود. بهترین زمان برداشت این نوع محصول اواخر شهریور و اوایل مهر ماه است.

یکی از انواع بهترین واریته های خرما سایر بسته بندی شده را، برند الماس ارائه می دهد. این خرما با کیفیت بالایی که داشته، پتانسیل بالایی در صادرات به بازارهای بین المللی را دارد. نیمه خشک بودن خرما استعمران الماس سبب شده تا ماندگاری بالایی داشته و جهت حمل و نقل نیاز چندانی به سردخانه نداشته باشد.

خرما سایر الماس

 

چرا خرما سایر برند الماس بخرم؟

خرما سایر برند الماس یکی از پرفروش ترین خرماهای صادراتی به شمار می آید. از آنجا که کیفیت خرما استعمران به دو عامل گازگیری و کیفیت منطقه ای که در آن خرما تولید و برداشت می شود بستگی داشته، خرمای برند الماس، گازگیری را به موقع و شرایط خوبی انجام داده  بهترین خرمای منطقه کارون برای بسته بندی انتخاب می شوند.

خرمای استعمران درجه یک

شما می توانید مقاله خرما سایر تازه در ایران را هم از بلاگ خرما خومی مطالعه کرده تا با بهترین خرمای سایر ایران آشنا شوید.

 

قیمت امسال خرمای استعمران به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم خرمای استعمران به دلیل قند بالا و همچنین ارزان بودن آن نسبت به واریته های خرما، بیشتر مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفته است و صادرات این نوع از خرما نیز به مراتب بیشتر از گونه های دیگر است.
با آغاز برداشت خرمای سایر، هر ساله جلسات متعددی در خصوص قیمت این نوع خرما گذاشته می شود بطوریکه در این میان قیمت به صورت تضمینی باشد تا هم نخلداران دغدغه ای نداشته باشند و هم با توجه به میزان بالای صادرات این محصول ارزآوری مناسبی برای کشور داشته باشد.
از عوامل موثر در قیمت امسال خرمای استعمران می توان به کیفیت و مرغبیت آن، که به عوامل آب و هوایی هر ساله مناطق زیر کشت بستگی دارد، و همینطور به نوع بسته بندی این نوع خرما اشاره کرد.
خرما خومی یکی از مراکز پخش عمده خرما به داخل و خارج از کشور می باشد که می توانید برای دریافت خرمای مرغوب و درجه یک با بهترین قیمت با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و ضمن مشاوره رایگان در این خصوص، سفارش خود را ثبت نمایید.

برای اطلاع از قیمت خرما استعمران 1403  و قیمت انواع خرما در ایران، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا استعلام قیمت روز را بگیرند و در اختیار شما قرار دهند.

1/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما