خرمای سایر تازه در ایران | تضمینی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرمای سایر تازه در ایران بیشتر در استان جنوبی کشور یعنی خوزستان و شهرستان های شادگان، آبادان، خرمشهر و سربندر تولید می شود. این نوع خرما در دسته ی خرماهای خشک قرار می گیرد و به همین خاطر است که نگهداری و حمل و نقل آن آسان بوده و نیازی به یخچال و یا سردخانه ای ندارد همین امر موجب شده است که صادارت خرمای سایر به میزان قابل توجهی بالا باشد.
تاجران و خریداران خرمای سایر می توانند با کارشناسان مجموعه خرما خومی تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان نسبت به خرید تضمینی خود اقدام نمایند.

 

بهترین خرما سایر ایران

خرما سایر که به آن خرما استعمران نیز گفته می شود حدود 65 درصد خرمای ایران را شامل می شود و از رایج ترین نوع خرما است که در سه نوع خرد شده، هسته ای و بی هسته مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع خرما نیمه خشک بوده و رطوبت آن حدودا بین 15 تا 18 درصد است.
خرما استعمران به شکل کشیده و به رنگ قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره بوده و اندازه استاندارد آن بین 3 الی 4 سانتی متر است و همچنین پوست نازکی دارد. این نوع خرما حاوی مقدار زیاد سلولز، مواد مغذی، ویتامین ها و ترکیبات معدنی بالایی است و ارزش غذایی زیادی دارد و به عنوان یک میان وعده با کالری بالا برای افرادی که تمرین های ورزشی فشرده انجام می دهند و همچنین کودکان بسیار توصیه شده است.
از خرمای سایر در صنایع مختلف غذایی از جمله کارخانه های بیسکوییت، نوشابه، تهیه رب و شیرینی پزی استفاده می شود. این نوع خرما را می توان بدون استفاده از آفت کش ها و مواد شیمیایی پرورش داد که نشان از ارگانیک بودن این واریته خرما است. و بهترین خرما سایر ایران را می توان در نخیلات شادگان استان خوزستان به دلیل شرایط جوی آن منطقه جست و جو نمود. شما می توانید مقاله خرما سایر درجه یک شادگان را از بلاگ ما مطالعه کنید.

خرما سایر تازه

 

صادرات خرمای سایر تازه در ایران

همانطور که در بالا اشاره کردیم نگهداری و حمل و نقل خرمای سایر به دلیل شرایطی که گفته شد به نسبت آسان تر است به طوری که می توان آن را در دمای محیط تا 6 ماه و در دمای مابین 0 تا 4 درجه سانتی گراد تا سه سال نگهداری نمود. و همین امر موجب شده است که صادرات آن به کشورهای دیگر به مراتب بالاتر باشد.
مجموعه خرما خومی هر ساله با همکاری و توافقات انجام گرفته با نخلداران تولید کننده این نوع خرما، بهترین و مرغوب ترین نوع خرما سایر را به کارگاه انتقال داده و پس از انجام فرآیندی آن را برای فروش و همچنین صادرات آماده می کنند. پس برای تهیه خرما سایر تازه و با کیفیت با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما