انتخاب خرما کلوته مرغوب {وِیژه صادرات}

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از اقام خرماهای صادراتی، خرما کلوته یا همان کلیته استان کرمان می باشد. انتخاب خرما کلوته مرغوب کار بسیار دشواری است که فقط افراد متخصص و با تجربه می توانند از پس آن برآیند. خرما کلوته به دلیل قرار گرفتن در لیست محصولات صادراتی کشورمان، مرغوبیت به همراه روش سورتینگ آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در خرید خرمای کلوته درجه یک صادراتی الزامی است فاکتورهایی مورد بررسی قرار گیرند که در ادامه شما را با این معیارها آشنا خواهیم کرد.

 

انتخاب خرما کلوته مرغوب

برای انتخاب خرما کلوته مرغوب باید فاکتورهایی که در این مطلب به آن می پردازیم را مورد بررسی قرار دهید. معیارهای ظاهری خرمای کلوته شامل رنگ، اندازه، میزان رطوبت، بافت و طعم آن می باشد. خرمای کلوته درجه یک به رنگ قهوه ای تیره و اندازه درشتی است. پوست این خرما به راحتی از گوشت آن جدا می شود. دارای بافتی بسیار نرم و لذیذ می باشد. خرما کلیته در دسته خرماهای نیمه مرطوب قرار دارد. مشخصه نیمه مرطوب بودن، صادرات خرمای کلوته را بسیار آسان کرده است. طعم این خرما بسیار شیرین است که با خوردن آن به راحتی می توان متوجه تازه بودن آن شوید یکی از نشانه های خرما کلوته تازه این است که به هیچ عنوان بر روی آن شکرک نزده و پوست آن بسیار چروک نباشد.

 

خرما کلوته صادراتی
خرما کلوته صادراتی

 

صادرات خرمای کلوته

صادرات خرمای کلوته ایران که بیشتر آن در شهرهایی همچون عنبرآباد و جیرفت استان کرمان برداشت می شود، صورت می گیرد.

این خرما پس از برداشت توسط نیروی انسانی ماهر و ماشین آلات پیشرفته و به روز سورتنیگ یا همان جداسازی شده و در بسته بندی های بسیا لوکس با اندزه های متفاوت به دست تاجران ایرانی داده می شود. قیمت خرمای کلوته به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهم ترین آنها می توان به نوع و اندازه بسته بندی خرما کلوته، چگونگی و میزان سورتینگ آن، کیفیت خرما، میزان تقاضای آن در بازار داخلی و خارجی و میزان برداشت سالانه آن اشاره کرد.

 

خرید بهترین خرما کلوته کرمان

خرید بهترین خرما کلوته کرمان الزامی است که شما قبل از خرید با معیارهای شناخت و انتخاب خرما کلوته مرغوب آشنایی کامل داشته باشد. در این راستا می توانید از کارشناسان بازرگانی خومی کمک بگیرید. یکی از عرضه کننده های معتبر انواع خرما ایران با قیمت تولیدی کشاورز و بدون هیچ سودی از این فروش، مجموعه khomi dates می باشد. اگر از تاجران و خریدارن عمده این محصول هستید می توانید به کمک و اعتبار این بازرگانی حساب باز کنید. برای ارتباط با مجموعه خرما خومی کافیست با شماره های مشاوران و کارشناسان که در سایت رسمی خرما خومی ثبت شده، تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما