انواع خرمای ربی ایران + قیمت روز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما ربی یکی از ارقام مهم خرماهای صادراتی ایران به شمار می رود. تمامی انواع خرمای ربی ایران از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، از این رو خرمای ربی ایران رتبه ای برتر در بین خرماهای ربی تولید شده در جهان را به خود اختصاص داده است. در ادامه شما را با بهترین خرما ربی ایران آشنا خواهیم کرد.

 

بهترین خرما ربی ایران

سیستان بلوچستان سال هاست که در تولید خرما ربی صادراتی نقش بسزایی را ایفا کرده است. بهترین خرماهای ربی ایران را می توان به این شهر نسبت داد چرا که خرماهای ربی درشت، ظاهری شیک، شیرینی زیاد و همچنین در حجم بسیار بالایی را سالانه برداشت می کند. خرما ربی سیستان بلوچستان با بسته بندی های بسیار لوکسی به بازارهای خارجی و داخلی صادر می شود. تقاضا این واریته خرما هر روز در حال افزایش می باشد به همین دلیل یکی از بهترین خرماهای ایران برای تجارت شناخته شده است. اما به طور کلی اگر بخواهیم از بهترین خرمای ربی جهت صادرات نام ببریم می توانیم به خرمای ربی دلگان اشاره کنیم.

 

انواع خرمای ربی تولیدی ایران

ایران یکی از تولیدکنندگان خرما ربی مرغوب و درجه یک می باشد. خیلی از خرماهای ربی کشورمان به دست تجار خارجی داده می شود. خرماهای ربی ایران و حتی دیگر واریته ها به کشورهای خارجی بسیاری صادر می شود که آن ها خود با بسته بندی بسیار شیک، به کشورهای دیگر به نام خرمای تولیدی اقلیم خود صادر می کنند. این موضوع متاسفانه از ضعف ایران در بسته بندی این محصول می باشد. انواع خرمای ربی ایران در شهرهایی همچون دلگان، سراوان، ایرانشهر، زاهدان، جیرفت و بم کاشت می شود. خرمای ربی تولیدی در هر شهری بسیار با هم متفاوت هستند. از معیارهای تفاوت آنها می توان به میزان کیفیت، اندازه، رنگ، شیرینی خرما و رطوبت و حتی قیمت آن اشاره کرد. به عنوان مثال خرما ربی ایرانشهر از خرما ربی سراوان درشت تر می باشد یا قیمت خرما ربی دلگان از دیگر خرماهای ربی، در کنار کیفیت عالی، ارزان تر است.

انواع خرمای ربی تولیدی ایران

 

قیمت روز خرما ربی

خرما ربی علاوه بر درخواست بالا در بین مصرف کنندگان، تقاضای بسیار زیادی در بین تجار داخلی و خارجی دارد. چرا که صادرات انواع خرمای ربی ایران که از کیفیت درجه یکی برخوردار هستند، سودآوری بسیار بالایی خواهد داشت. از این رو این خرما را از همه جوانب به بهترین نوع خرما در ایران معرفی کرده اند. تاجران داخلی باید برای خرید خرما ربی به نمایندگی مراجعه نمایند که با حذف واسطه ها قیمتی ارزان تر برای محصولاتشان در نظر گرفته اند.

یکی از نمایندگی معتبر خرید و فروش خرما، بازرگانی خرما خومی است که واسط بین تولیدکننده و خریدار عمده خرما می شود و بدون هیچ افزایش قیمتی آن را بدست شما، خریداران خرما ربی می دهد. برای خرید خرما ربی و اطلاع از قیمت خرما ربی می توانید با شماره های کارشناسان خومی تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما