بازار فروش خرما پیارم تهران در سال 1402

زمان مطالعه: 3 دقیقه

فروش خرما پیارم تهران و سایر شهرهای داخلی با بازه زمانی ارتباط مسقیمی دارد. در ماه های رمضان و محرم خرید و فروش این خرما به بالاترین میزان می رسد. این موضوع فقط مختص ایران نیست بلکه در تمامی کشورهای اسلامی، قیمت خرما پیارم کیلویی و عمده در این ماه ها گران می شود. هم‌چنین در فصل برداشت به دلیل وجود حجم بالایی از خرما پیارم در بازار، بر قیمت آن تاثیر گذاشته و باعث کاهش آن می شود. از این رو نمی توان یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر میزان خرید و فروش خرما پیارم تهران و سایر شهرها را، زمان دانست. البته این تنها عامل نیست و معیارهای زیادی هستند که بر حجم فروش و قیمت خرما پیارم ۱۴۰۲ تاثیر می گذارند. هدف از نوشتن این مطلب دقیقا همین است که خریداران عمده، صادرکنندگان و تاجران را با خرید، فروش، قیمت و صادرات خرما پیارم آشنا کنیم، پس اگر از این قشر هستید حتما این مطلب را انتها مطالعه نمایید.

خرمای پیارم تازه و مرغوب ایران

خرمای پیارم تازه و مرغوب ایران

لازم است تا ابتدا شما را با خرمای پیارم تازه و مرغوب کشورمان آشنا کنیم که دارای چه ویژگی هایی است و دلیل اهمیت بسیار زیاد آن در صادرات و فروش بگوییم.

خرما پیارم تولید شده در ایران یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین خرمای ایران در بین مصرف کنندگان ایرانی و خارجی، تجاران داخلی و صادرکنندگان دارد. این خرما در دسته خرماهای نیمه خشک قرار دارد که از شیره کم، مزه خاص و بی نظیر، مرغوبیت بسیار بالا، ظاهری لوکس و ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به مشخصات و خصوصیات عالی خرمای پیارم، می توان به اهمیت بالای آن در بین عموم مردم رسید. ایران یکی از اولین کشورهای تولیدی خرما پیارم مرغوب در جهان معرفی شده است که بیشترین میزان کشت آن در جنوب کشور انجام می شود.

میزان فروش خرما پیارم تهران و سایر نقاط

میزان فروش خرما پیارم تهران و سایر نقاط

فروش خرما پیارم تهران و سایر نقاط داخلی هر ساله در حال افزایش می باشد، چرا که حجم تقاضای آن در بین مشتریان بسیار زیاد است. تقاضای این خرما نه تنها در ایران بلکه در تمام نقاط خارج از کشورمان هم زیاد می باشد، پس می توان فروش بالای آن را به وضوح دید. همچنین صادرات خرما پیارم ایران به تازگی یکی از راه های پرسود شناخته شده، از این رو خیلی از تاجران را به سمت تحارت خرما پیارم سوق داده است. از عوامل تاثیرگذار بر میزان فروش خرما پیارم می توان به حجم تولید شده آن، کیفیت، بازه زمانی و مبدا آن یعنی شهری که در آن تولید می شود، اشاره کرد. مثلا همانطور که می دانید شهر هرمزگان، مرغوب ترین خرما پیارم را تولید می کند و نسبت به خرماهای پیارم شهرهای دیگر، بیشترین فروش را در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرما پیارم ۱۴۰۲

عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرما پیارم ۱۴۰۲

فاکتورهای زیادی هستند که بر قیمت خرما پیارم ۱۴۰۲ تاثیر مستقیمی می گذارند. از مهم ترین این فاکتورها می توان به موارد زیراشاره کرد:

  • حجم تولیدی خرما پیارم در سال ۱۴۰۲
  • میزان خرید (قیمت خرما پیارم کیلویی از عمده بیشتر میافتد)
  • حجم تقاضای خرما پیارم
  • کیفیت خرما
  • نوع بسته بندی
  • میزان سورتینگ
  • زمان خرید
  • نرخ ارز
  • منطقه جغرافیایی که در آن اقدام به خرید می نمایید (با توجه به منطقه کشت شده خرما پیارم که در جنوب ایران است، می توان گفت قیمت خرمای پیارم تهران از شهرهایی جنوبی گران تر است).

خرید عمده خرمای پیارم با قیمت مقرون به صرفه

اگر برای خرید خرمای پیارم به تامین کنندگان اصلی مراجعه نمایید به قطع می توانید با قیمت مقرون به صرفه تری و رضایت بیشتری خرید کنید. شما در چنین وضعیتی، واسطه ها را حذف کرده و مرغوب ترین خرما پیارم را با قیمت ارزان تری خریداری می نمایید.

یکی از تامین کنندگان اصلی در فروش خرمای پیارم در تهران و سایر شهرها، بازرگانی ما، خرما خومی، می باشد.

حتی اگر فقط قصد استعلام از لیست قیمت خرما پیارم ۱۴۰۲ را داشته باشید و به دنبال مشاوره تخصصی در حوزه تجارتتان هستید، ما باز در کنارتان خواهیم بود.

جهت خرید و اطلاع از قیمت خرما پیارم کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما