قیمت خرما پیارم در تهران | خرید از تولیدکنندگان برتر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرمای پیارم، یکی از لوکس ترین و پرطرفدارترین خرماهای کشورمان است که برای صادرات یک گزینه عالی به حساب می آید و فروش آن از سود بالایی برخوردار است.
این خرما به دلیل ویژگی هایی مثل: درشت و گوشتی بودن، طعم بی نظیر، خواص بالا و غیره در میان کشورهای زیادی معروف است، حال قطعا برای عزیزانی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند تامین و قیمت این خرما یک چالش مهم به حساب می آید.
اگر شما هم در این زمینه فعالیت دارید و دنبال یک منبع عالی برای تامین این محصول و اطلاعاتی در مورد آن مثل: قیمت خرما پیارم در تهران هستید، این مطلب را حتما مطالعه نمایید.

 

معرفی خرمای پیارم

معرفی خرمای پیارم

طبع این خرما بسیار گرم بوده و دارای مواد پروتئینی، قندی و معدنی بسیار زیادی است که برای مواردی مثل: درمان دیابت، تامین انرژی بدن، حفظ سلامت دهان و دندان، سلامت دستگاه گوارش و غیره کاربرد دارد.
از نظر ظاهری این خرما به رنگ قهوه‌ای است که پوست آن بسیار نازک بوده و به صورت نیمه خشک می باشد.
این خرما با نام خرمای شکلاتی و مریمی نیز شناخته می شود و به طور کلی، خرمای پیارم یک خرمای صادراتی بوده که در خارج از کشور، طرفداران بسیار زیادی دارد. همچنین قیمت خرمای پیارم صادراتی، نسبت به دیگر خرماها، کمی گران تر است.

 

نکات مهم هنگام خرید خرما پیارم

نکات مهم هنگام خرید خرما پیارم

هنگام خرید خرما پیارم بهتر است به برخی نکات توجه کنید تا بتوانید این خرما را با کیفیت بهتری خریداری نمایید، یکی از نکات مهم هنگام خرید، توجه به فصل برداشت این محصول است.
این خرما در اواخر شهریور و مهر برداشت می شود، پس بهتر است شما هم در این زمان که خرما به رطب تبدیل شده و به رنگ قهوه‌ای در می آید، آن را خریداری کنید.
مورد بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به کیفیت خرمای پیارم می باشد، هر چه این خرما رنگ قهوه‌ای تیره تری داشته باشد، مرغوبیت آن بیشتر است.
نکته دیگر اینکه این خرما متعلق به جنوب کشور می باشد و در شهرستان های مختلفی تولید می شود و از آنجایی که مرکز اصلی آن روستای حاجی آباد است، بهتر است خرماهای این شهرستان را انتخاب کرده و امکان دارد قیمت خرمای پیارم حاجی آباد با دیگر شهرستان ها متفاوت باشد.

قیمت خرما پیارم در تهران

قیمت خرما پیارم در تهران

قیمت خرما پیارم در تهران به عوامل مختلفی مثل: رنگ، نوع بسته بندی، اندازه و کیفیت بستگی دارد، پس هنگام خرید هرچه خرما باکیفیت تر و بسته بندی شکیل تری داشته باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.
حال اگر شما می خواهید قیمت خرمای پیارم صادراتی برایتان مناسب تر باشد، بهتر است در فصل برداشت این محصول، اقدام به خرید کنید.
به طور کلی قیمت خرما پیارم امروز به طور دقیق مشخص نمی باشد چون این خرما، یک محصول صادراتی بوده و هر روزه در بازار نوسان وجود دارد نمی توان قیمت دقیقی برای آن بیان کرد.

 

خرید خرما پیارم صادراتی به صورت عمده و ارزان

اگر شما قصد خرید این خرمای صادراتی و لوکس را دارید و دنبال این هستید که قیمت خرما پیارم در تهران، برایتان مناسب تر باشد، قطعا مجموعه خومی، یک گزینه مناسب برای خرید است.
ما در مجموعه خود سعی کرده ایم قیمت خرمای پیارم 1403 را مناسب تر به مشتریان خود ارائه دهیم تا دست مشتریان برای خرید باز باشد.
پس شما مشتری عزیز با خرید از مجموعه خرما خومی، می توانید خرمای پیارم را که یک محصول لوکس و گران است، با قیمت عالی خریداری نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما