تولید خرما کلوته درجه یک در ایران | تجارت خرما 1402

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید خرما کلوته درجه یک، یکی از فعالیت های مهم در صنعت خرما می باشد، چون این خرمای بی نظیر و خوشمزه، مشتریان زیادی در بازار داخلی و خارجی دارد.

از ویژگی های این خرما که باعث شده فروش خوبی را به خود اختصاص دهد، می توان به کیفیت بالا و قیمت عالی آن اشاره کرد.

حال اگر شما هم دوست دارید اطلاعاتی در مورد خرما کلوته صادراتی داشته باشید، ما را تا پایان همراهی کنید.

 

مشخصات خرما کلوته درجه یک صادراتی

خرما کلوته صادراتی به دلیل طعم خاص و شیره متوسطی که دارد، در میان مردم بسیار محبوب است و اگر دقت کرده باشید، خیلی از خرماهایی که در ماه رمضان از آن استفاده می شود، از این نوع خرما می باشد.

این خرما جزو دسته خرماهای مرطوب و نیمه مرطوب به حساب می آید و از همه مهمتر، به دلیل گوشتی و نرم بودن، به راحتی جویده می شود.

تا حدودی این خرما از نظر شکل ظاهری، شبیه به خرمای مضافتی بوده و به طور کلی چون در منطقه های زیادی این خرما تولید می شود، شما ممکن است اندازه های مختلف آن را مشاهده کنید.

در مورد نوع بسته بندی این خرما هم باید بگوییم که برای بازارهای داخلی در بسته های 500 گرمی تا 2.5 کیلویی و برای بازارهای خارجی در بسته بندی های 5 تا 10 کیلوگرمی موجود است.

 

آیا با خواص خرمای کلوته آشنا هستید؟

در مورد خواص خرمای کلوته باید بگوییم که این محصول دارای مواد معدنی فوق‌العاده زیادی بوده و قطعا خوردن آن، برای بدن بسیار مفید است، حال در متن زیر به برخی از خواص آن اشاره کرده ایم:

  • مناسب برای مشکلات گوارشی
  • دارای آهن و ویتامین های فراوان
  • سلامت پوست و مو
  • برطرف کردن مشکل کم خونی
  • تامین انرژی بدن

تولید خرما کلوته درجه یک در ایران

با توجه به تقاضای زیاد خرما کلوته ایران در سایر کشورهای همسایه و هم وطنان خود، افراد زیادی وارد بازار فروش و تولید خرما کلوته درجه یک شده اند. بنابراین می‌توان گفت که در حال حاضر، تولید خرما کلوته درجه یک، یکی از فعالیت‌های اقتصادی سودآور و پربازده شناخته شده است که توانسته باعث افزایش درآمد کشاورزان و تاجران خرما شود.

تولید خرما کلوته درجه یک در ایران

بررسی قیمت خرما کلوته ۱۴۰۲

قیمت خرمای کلوته با توجه به کیفیتی که دارد، قطعا متفاوت خواهد بود و هرچه کیفیت بالاتر، قطعا قیمت نیز بیشتر می باشد. علاوه بر کیفیت، اینکه از چه نوع بسته بندی برای محصول استفاده شده باشد، قیمت را نیز تغییر می دهد و بسته بندی های شکیل و زیبا، مسلما دارای قیمت بیشتری هستند.

در کنار موارد بالا، فصل و حجم خرید نیز در قیمت تاثیر گذار می باشد اما در آخر باید بگوییم برای خرید این محصول با قیمت مناسب شما باید به دنبال مجموعه ای باشید که واسطه ها را حذف کرده و محصول را به صورت مستقیم به دست شما برساند.

 

خرید خرمای کلوته درجه یک صادراتی

مجموعه خرما خومی که در زمینه فروش عمده انواع خرمای ایران مشغول به فعالیت است، خرمای کلوته را از باغدارانی برای شما تهیه می کند که در تولید خرما کلوته درجه یک فعالیت دارند و بهترین نوع این خرما را تولید می کنند.

پس اگر شما قصد خرید خرمای کلوته با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید، مجموعه ما با حذف واسطه ها، می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

با خرید از مجموعه ما، شما می توانید در کنار کیفیت، سود بالایی را نیز کسب کنید، پس فرصت را از دست ندهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما