تولید و فروش خرمای پیارم جهرم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از رکن های مهم صادراتی کشورمان که نه تنها بر اقتصاد استان خود تاثیر گذاشته بلکه در بازار صادراتی کشورمان هیاهویی به پا کرده است. خرمای پیارم جهرم یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی استان فارس به شمار می رود که سالانه بیش از 200 هزار تن از این رقم خرما وارونه بازارهای داخلی و خارجی می گردد. به دلیل اهمیت بسیار بالای خرمای پیارم در تجارت و صادرات آن در تناژهای بالا به کشورهای خارجی، مجموعه ما، خومی، آن را با بسته بندی های بسیار لوکس و سورتینگ ویژه عرضه بازار می کند.

تولید خرما در استان فارس

استان فارس به یک قطب بسیار مهمی در تجارت انواع خرما به خارج از ایران تبدیل شده است. به دلیل شرایط آب و هوایی این استان، خرماهای بسیار مرغوب و درشتی از این منطقه برداشت می شود. یکی از خرماهای گران قیمت و صادراتی فارس، خرمای پیارم است. شهرستان جهرم یکی از مناطق مهم در تولید این رقم از خرما می باشد. خرمای پیارم جهرم مرغوب و درجه یک با درصد گوشتی بالا در بین عموم مردم بسیار پرطرفدار می باشد.

خرمای پیارم جهرم فارس

همانطور که گفته شد خرما پیارم در مناطقی همچون جهرم استان فارس از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. خرمای پیارم جهرم دارای بافتی نرم، گوشتی، طعم بی نظیر و اندازه درشتی است. از این رو خرما پیارم را به عنوان یک محصول صادراتی مهم این منطقه می شناسند. قیمت این واریته خرما به نسبت ارقام دیگر خرما بالاتر می باشد. خرمای پیارم صادراتی یکی از گران ترین و لوکس ترین خرماهای ایران به حساب می آید.

خرمای پیارم جهرم فارس

استعلام قیمت خرمای پیارم

قیمت خرمای پیارم جهرم در مقایسه با انواع خرمای ایران گران تر است. البته ناگفته نماند که مرغوبیت آن هم به نسبت ارقام خرما بسیار بالاتر می باشد. قیمت خرمای پیارم به فاکتورهایی همچون تناژ خرید شما، میزان مرغوبیت آن، میزان سورتینگ و نوع بسته بندی آن، وابسته است. برای استعلام قیمت دقیق خرمای پیارم جهرم می توانید به مجموعه خومی مراجعه نمایید تا قیمت روز آن را به شما اعلام نمایند.

خرید خرمای پیارم عمده از بازرگانی خومی

خرید خرمای پیارم جهرم از مجموعه ما، مرکز فروش خرمای پیارم خومی، به این روش است که خریداران و تجاران عزیز بعد از تماس با کارشناسان ما می توانند سفارش خود را ثبت کنند. نیازی به حضور خریدارن نیست و فقط با یک تماس سفارش شما ارسال خواهد شد. پس از تماس با افراد خبره تیم ما، اطلاعات لازم از خرمای پیارم جهرم و قیمت آن در اختیار شما گذاشته می شود. سفارش آنلاین برای سهولت در خرید شما صورت می گیرد. خیالتان از کیفیت محصولات راحت باشد. تمامی محصولات زیر نظر متخصصان این حوزه بررسی می شوند و سپس وارد بازار می گردند. شما با اعتماد به مجموعه خومی (khomi dates) می توانید تمامی ارقام خرما را با قیمت مستقیم از کشاورزان خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما