خرمای استعمران آبادان | خرمای ناب خوزستان | عمده

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرمای استعمران آبادان به عنوان خرمای ناب خوزستان، با کیفیت درجه یک، یکی از خرماهای صادراتی خوزستان و ایران به شمار می آید. خرما سایر یا استعمران با رطوبت کم، شرایط ویژه ای برای صادرات به بازارهای بین المللی داشته است. هم اکنون مجموعه خرما خومی، تأمین کننده اصلی بهترین خرما سایر صادراتی ایران، دو اصل قیمت و کیفیت را برای تجار، متناسب با هم ارائه می دهد.

مشخصات خرمای استعمران آبادان

خوزستان مهد تولید انواع واریته های خرما در کشور و در رتبه سومین تولید کننده خرما در ایران به شمار می آید. در این میان، آبان یکی از مناطق خوزستان با پتانسیل بالا در تولید و برداشت انواع رقم خرماريال خصوصا خرما استعمران بوده است. به طوری که هم اکنون شاهد چیزی بالغ بر 13 هزار هکتار نخیلات در آبان بوده ایم که برداشت سالیانه آن را به چیزی در حدود 55 هزار تن می رسانند.
بیشترین سطح زیر کشت خرمای آبان؛ به خرمای استعمران آبان اختصاص داده شده است. این خرما با میزان رطوبت پایین؛ رنگ و ظاهری خوب و مناسب، طعم و مزه ای بی نظیر، تبدیل به یکی از بهترین خرماهای صادراتی ایران شده است. بازار پسند بالای خرمای سایر خوزستان و آبادان در بازارهای داخلی و خارجی، سبب شده تا ارزش صادراتی این واریته، روز به روز در حال افزایش باشد.
قطعا خرمایی در بازارهای بین المللی خواهان و تقاضا دارد که هیچگونه کرم خوردگی و زدگی نداشته، ارقام آن کاملا یکدست و یکسان باشند؛ اندازه خرما درشت و گوشتی باشد و قیمت متناسب با کیفیت داشته باشند. بنظر شما همچین رقم خرمایی را از کجا می توان تهیه کرد؟

 

قیمت عمده خرما استعمران آبادان

 

بهترین خرما استعمران خوزستان را از کجا بخریم؟

تجار و فعالان حوزه خرید عمده، فروش و صادرات خرمای ایران، همواره دغدغه ی کیفیت و قیمت خرمای خریداری شده را داشته اند. آنها نمی دانند که از طریق کدام یک از مراکز فروش عمده خرما در کشور می توان خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت خرما داشت. خرمای استعمران آبان با توجه به میزان تناژ سفارش شده، کیفیت ارقام خرما، نوع و وزن بسته بندی و فصل برداشت یا فصل خرید، می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد.
اما به هیچ وجه مقصود از بهترین خرما استعمران خوزستان، ارزانترین خرمای سایر نیست. بلکه مقصود، خرمایی ناب، ارگانیک و اعلا، با اندازه ای درشت است که در بهترین بسته بندی عرضه شود. قیمت خرمای استعمران آبان ویژه صادرات، قیمت متناسب با کیفیت دارد. یعنی شما خرمای ارزان نمی خرید، بلکه خرمایی می خرید که قطعا در بازارهای بین المللی، خواهان داشته و حاشیه سود خوبی را برای شما تجار به ارمغان خواهد آورد.

مرکز فروش عمده خرما سایر خوزستان صادراتی

خرما خومی یا khomi dates یکی از اولین و معتبرترین مراکز صادراتی بهترین خرمای استعمران آبان خوزستان در کشور به شمار می آید. این مرکز، با ارائه بهترین قیمت عمده خرما استعمران آبان، خریدی مطمئن از نظر قیمت و کیفیت را برای شما تجار فراهم می آورد.
از آنجا که کادر بازرگانی خرما خومی، نظارت کامل در نخلستان ها بر فرآیند سورتینگ و بسته بندی خرما داشته اند، قطعا کیفیت خرماهای عرضه شده، کیفیتی ناب و درجه یک است.
در حال حاضر این امکان فراهم شده تا شما تجار گرامی، بتوانید با ما، مشاوره رایگان قبل از خرید انجام داده تا با خیالی آسوده نسبت به خرید عمده خرما سایر صادراتی خوزستان اقدام نمایید. استعلام لیست قیمت روز خرمای استعمران آبان هم امکان پذیر است.

3/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما