خرمای زاهدی تازه دشتستان + خرید اینترنتی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما زاهدی تازه دشتستان یکی از بهترین واریته های خرما بوده و میزان صادرات آن نیز نسبت به انواع دیگر خرما بیشتر است. خرما زاهدی که با نام خرما خشک نیز معروف است به دلیل طعم عالی و همچنین قیمت مناسب آن، بازار خوبی چه در داخل ایران و چه در کشورهای خارجی دارد.
چنانچه شما از خریداران این نوع خرما هستید و به دنبال خرمای زاهدی درجه یک می گردید می توانید با کارشناسان مجموعه خرما خومی تماس گرفته و ضمن مشاوره رایگان در این خصوص، سفارش خود را ثبت نمایید.

خرما زاهدی درجه یک دشتستان

خرما زاهدی درجه یک دشتستان

خرما زاهدای یکی از واریته های خرما موجود در ایران است که در مناطق مختلف با نام هایی همچون قصب یا زهد شناخته می شود. این رقم خرما در شهرها و استان های جنوبی کشور مانند قیروکارزین، جهرم، فراشبند، کازرون، فیروزآباد، بوشهر، اهواز، خرمشهر کشت می شود که بیشترین و مرغوب ترین نوع آن در دشتستان استان بوشهر در منطقه ای به نام فاریاب و طلحه تولید می گردد.
خرما قصب دشتستان از نوع خرما خشک بوده و رنگ آن در مرحله خارک زرد رنگ، در مرحله رطب قهوه ای روشن و در مرحله خرما قهوه ای متمایل به قرمز تا زرد رنگ و به شکل بیضی کشیده و انتهای آن باریک است.
از جمله خواص این خرما می توان به کاهش کلسترول خون، جلوگیری از پوکی استخوان، تسهیل دستگاه گوارش و همینطور به دلیل شیرینی پایین این نوع خرما برای افراد دیابتی به دلیل وجود مواد معدنی همچون پتاسیم، کلسیم، آهن و منگنز اشاره کرد. طبع خرما زاهدی گرم است، از این رو مصرف آن در کنار غذاهای با طبع سرد مانند ماهی و یا شیر به عنوان مصلح بسیار توصیه شده است.

قیمت خرما زاهدی تازه دشتستان

قیمت خرما زاهدی تازه دشتستان

قیمت خرمای زاهدی درجه یک خرما به فاکتورهای زیادی من جمله مرغوبیت و کیفیت، نوع بسته بندی آن و غیره بستگی دارد. خرمای قصب به دلیل خشک بودن و همینطور مناسب بودن قیمت آن دارای طرفداران ویژه خود در بازارهای داخل و خارج می باشد و به دلیل اینکه حمل و نقل این خرما نسبت به واریته های دیگر آسان بوده و برای نگهداری از آن مانند خرما مضافتی نیاز به سردخانه ندارد، صادرات آن نیز در مقابل با سایر خرماها بیشتر است.
نمایندگی خرما خومی با سال ها تجربه و تخصص بالا در زمینه انواع خرماهای موجود در کشور به شما خریداران و تاجران خرما این امکان را می دهد که با کیفیت ترین و مرغوب ترین خرما علی الخصوص خرما زاهدی تازه دشتستان را با قیمت مناسب خریداری نمایید. شما می توانید بهترین خرما زاهدی ایران را از ما بخواهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما