خرمای زاهدی خشک درجه یک | مشخصات + قیمت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرمای زاهدی خشک درجه یک یکی از ارقام خرماهای با کیفیت است که در شهرهای جنوبی ایران به وفور یافت می شود. این رقم از خرما که به صورت خشک شده و بدون افزودن هیچ گونه مواد نگهدارنده، مواد افزودنی برای رنگ خرما و شیرین کننده مصنوعی تولید می‌شود. خرما خشک زاهدی دارای طعم شیرین و خوشمزه‌ای است و به عنوان یک میان وعده سالم و خوشمزه در بسیاری از کشور های خارجی و شهر های داخلی کشورمان استفاده می‌شود.
برای خرید خرما زاهدی عمده به کارشناسان مجموعه خومی تماس حاصل نمایید.

خرما زاهدی خشک درجه یک و اعلاء

خرما زاهدی خشک درجه یک کاملا ارگانیک است و از جمله خرماهای صادراتی ایران محسوب می شود. این نوع خرما بیشتر در شهرهای کازرون، بوشهر و اهواز کاشت می شود. خرمای خشک زاهدی به دلیل نداشتن شیره، بسیار مناسب برای افرادی است که قصد کاهش وزن دارند و باید از میان وعده هایی با ارزش غذایی بالا و کالری کم استفاده نمایند.

خرما زاهدی خشک درجه یک و اعلاء

مشخصات خرمای زاهدی خشک

خرمای زاهدی خشک درجه یک دارای مشخصات زیر است:

  • دارای رنگ طبیعی قهوه ای روشن است.
  • منظور از خشک بودن این نوع خرما، سفتی گوشت آن نیست بلکه منظور نداشتن شیره است. خرما زاهدی خشک دارای گوشتی بسیار نرم می باشد.
  • طعم شیرین و کاملاً طبیعی دارد.
  • قابلیت نگهداری آسان و ماندگاری بسیار بالایی دارد.
  • منبعی غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند پتاسیم و فیبر است.

قیمت خرما زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی خشک درجه یک در بسته بندی و اندازه های مختلف در دسترس است و بسته به نوع بسته بندی و حجم آن قیمت متفاوتی دارد. اما به طور کلی این نوع خرما بسیار ارزان تر از سایر خرماها می باشد. دلیل قیمت پایین بودن آن از میزان بالای برداشت سالانه خرما زاهدی در ایران می باشد. همچنین ماندگاری بالای خرما زاهدی از دلایلی است که مورد انتخاب بسیاری از تاجران قرار گرفته است.

قیمت خرما زاهدی درجه یک

خرید خرما زاهدی عمده از بازرگانی خومی

برای خرید عمده خرما زاهدی خشک درجه یک و اعلاء به نمایندگی خرما خومی مراجعه نمایید. از با تجربه ترین افراد این مجموعه در خصوص انتخاب محصول مشاوره بگیرید. همچنین خریداران خرما زاهدی می توانند جهت اطلاع از مشخصات و قیمت خرما خشک زاهدی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایند. بازرگانی khomi dates محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب با کیفیت آن را عرضه بازار می کند.
خریدارن عمده خرما، با شماره های درج شده در سایت خومی تماس بگیرید و هر سوال و ابهام پیش آمده، از نحوه سفارش تا اطلاع از قیمت روز محصولات را بپرسید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما