خرمای پیارم بندرعباس {خرید از باغدار}

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرمای پیارم بندر عباس در بین خرماهای پیارم کشت شده در شهرهای دیگر از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی خرمای پیارم یکی از محصولات صادراتی کشورمان به حساب می آید چرا که هم ظاهری زیبا و هم طعم بی نظیری دارد. این خرما را با نام عروس خرمای ایران می شناسند. یکی از شهرهای پرفروش خرما پیارم، بندر عباس می باشد که سالانه قبل از برداشت این خرما آن را پیش فروش می کند. میزان تقاضا برای خرید خرمای پیارم بندر عباس از سمت آسیا و اروپا بیشترین درصد را دارد. این محصول در بازار خرما بندرعباس دارای ارزش و اعتبار بسیار بالایی است.

 

بازار خرما بندرعباس

بندرعباس در کاشت و برداشت انواع خرمای ایران نقش بسزایی دارد. در بین انواع خرمای بندرعباس، یکی از خرماهای معروف بندرعباس که جزوء محصولات ویژه صادرات به شمار می رود، همین خرمای پیارم بندر عباس است. خرمای شکلاتی پیارم بندرعباس بسیار درشت تر از سایر شهرها همراه با ظاهر مرتب تر و طعم بسیار شیرین و دلپذیری است. زمان برداشت این خرما آخر شهریورماه تا اواخر آبان ماه می باشد که بعد از برداشت، سورتینگ و بسته بندی بسیار لوکس می شود. بازار خرما بندر عباس در فروش این خرما بسیار سودآوری کرده چرا که به دلیل فراوانی، قیمت خرمای پیارم بندرعباس بسیار ارزان تر از سایر شهرها بوده و تاجران داخلی این شهر بسیار سود می توانند بکنند. همچنین به دلیل ویژگی هایی که این خرما دارد، برای صادرات بسیار مناسب است و از طرفی طرفداران خاص خودش را در داخل و خارج از ایران دارد. از این رو کشاورزان این محصول را می توانند با قیمت گران تر به تجاران بفروشند. سودآوری بالای این خرما در بازار خرما بندرعباس بسیار مشهود می باشد.

بازار خرما بندرعباس

خرمای پیارم بندرعباس

خرمای پیارم بندر عباس دارای رنگ قهوه ای با خطوط خاصی بر روی پوسته ی آن است. اندازه این خرما اکثراً درشت هستند و دارای پوستی نازک و گوشت بیشتری می باشند. خرمای شکلاتی پیارم بندرعباس در دسته خرماهای نیمه خشک به حساب می آید چرا که از شیره کمی برخوردار است. حمل و نقل و نگهداری بسیار آسانی دارد. به دلیل اهمیت بسیار بالای این خرما در بازار خرما بندرعباس و صادرات آن به خارج از کشور، با دقت بالایی و با تجهیزات کامل و بهداشتی سورتینگ بسیار قوی می شود.  خرما پیارم بندرعباس در دسته بندی های 5 یا 10 کیلویی قرار می گیرد که قیمت خرما پیارم کیلویی کاملاً به کیفیت و نحوه بسته بندی شدن آن بستگی دارد.

 

خرید خرمای پیارم بندرعباس

برای خرید خرمای پیارم بندر عباس به صورت ممتاز با بسته بندی لوکس می توانید به مجموعه خومی مراجعه نمایید. نحوه خرید از این مجموعه به صورت اینترنتی می باشد. خریدارن و تجاران می توانند قیمت خرمای پیارم بندر عباس خومی را با مجموعه های دیگر مقایسه کنند و متوجه قیمت رقابتی و تولیدی این بازرگانی شوند. برای خرید خرمای شکلاتی پیارم و جهت اطلاع از قیمت آن با کارشناسان خومی در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما