خرید و قیمت خرمای پیارم حاجی آباد بندرعباس

زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرمای پیارم حاجی آباد بندرعباس از جمله خرماهای پرطرفدار تولیدی است که به نسبت ارقام دیگر خرماها دارای طعم بسیار خوبی می باشد. این واریته خرما، در دسته خرماهای بدون شیره محسوب می شود. برای اطلاع از مشخصات، خرید و قیمت خرما پیارم حاجی آباد تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خرمای پیارم حاجی آباد بندرعباس

خرمای پیارم حاجی آباد بندرعباس یکی از مرغوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع خرما در ایران و جهان است که در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان تولید می‌شود. این خرما به دلیل شکل کشیده، رنگ تیره و طعم شیرین و ملس خود، از محبوبیت خاصی برخوردار است.

مشخصات خرمای پیارم حاجی آباد بندرعباس

خرمای پیارم دارای شکلی کشیده و طولی بین 5 تا 7 سانتی‌متر است. رنگ این خرما تیره و نزدیک به سیاه است و پوست آن نازک و چرمی می باشد. گوشت خرمای پیارم نرم و لطیف است و طعمی شیرین و ملس دارد.

مشخصات خرمای پیارم حاجی آباد بندرعباس

قیمت خرما پیارم حاجی آباد

قیمت خرمای پیارم با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع خرما، درجه کیفیت، زمان برداشت و نوع بسته‌بندی متفاوت است. به طور کلی، قیمت خرما پیارم حاجی آباد امسال نسبت به سال پیش افزایش پیدا کرده است که این به دلیل نوسانات اقتصادی کشورمان می باشد. قیمت عمده خرما پیارم بسیار به صرفه تر از قیمت بسته بندی 5 یا 10 کیلویی آن می باشد، پس اگر شما از فروشندهای این خرما و یا تاجران آن هستید، خرید عمده برای کاهش قیمت، پیشنهاد می شود.

فروش خرما پیارم حاجی آباد

فروش خرما پیارم حاجی آباد در داخل کشورمان و هم کشورهای همسایه بسیار پرورنق بوده است. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این خرما و شرایط عالی برای نگهداری و انتقال، بازار و صادارت آن هر ساله رو به پیشرفت دارد. مراکز مختلفی در ایران به فروش این خرما پرداخته اند که ما برای خرید به شما، نمایندگی ها معتبر را پیشنهاد می کنیم.

خرید خرما پیارم حاجی آباد از نمایندگی معتبر

خرید خرما پیارم حاجی آباد از نمایندگی معتبر

برای خرید خرمای پیارم حاجی آباد بندرعباس می‌توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. اگر قصد خرید حضوری دارید، می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر خشکبار مراجعه کنید. اگر قصد خرید اینترنتی دارید، می‌توانید از نمایندگی آنلاین معتبر که خرمای پیارم حاجی آباد را عرضه می‌کنند، خرید کنید.

نمایندگی ما، خرما خومی، هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری می تواند نیاز ما مشتریان عزیز را برطرف کند. ما مستقیم خرما پیارم حاجی آباد بندرعباس را از باغداران با بهترین کیفیت و به صورت تازه، همچنین قیمت کشاورز بدست شما خواهیم داد.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید ما، مشخصات محصولات و استعلام قیمت با کارشناسان فروش خومی تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما