خرمای پیارم درجه دو | تست کیفیت + خرید مستقیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر از خریداران خرما پیارم هستید به طور قطع نام خرمای پیارم درجه دوم و درجه یک را شنیده اید و حتماً به این فکر کردید که این نوع خرما بسیار ضعیف هستند و فقط در صنایع خاصی می شود از آن استفاده کرد. اینکه این نوع خرما کیفیتی ضعیف تر از خرمای پیارم درجه یک را دارد، کاملاً مشخص است اما اینکه فقط در صنایع تولیدی فرآورده های خرما استفاده می شود، اشتباه است. خرمای پیارم درجه دوم خود به دو دسته تقسیم می شود. دسته ای با کیفیت بهتر در بازار مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرد و دسته ای دیگر که از مرغوبیت کمتری برخودار هستند فقط در صنعت های متنوع از آن استفاده می شود. تشخیص و شناخت خرمای پیارم مرغوب تر به ظاهر و مزه آن باز می گردد. برای خرید خرمای پیارم درجه دو باید این دو فاکتور را در نظر بگیرید. مطمعن باشید با کمی دقت می توانید به راحتی این دو رقم خرما را از هم تشخیص دهید.

تشخیص خرمای پیارم درجه دوم

همانطور که گفته شد خرمای پیارم درجه دو خود به دو نوع، خوب و بد، تقسیم می شود. متاسفانه خیلی از مراکز خرید و فروش خرما همان خرما پیارم دوجه دو را به قالب درجه یک و اعلاء بدست خریداران خواهند داد و شاید هم خیلی از افراد متوجه این موضوع نشوند. اگرچه می توان گفت این واریته خرما از کیفیت بسیار پایینی برخودار نیست بلکه کیفیت مناسبی هم دارد و خیلی از تجار با شناخت درست خرمای پیارم درجه دو، به سورتینگ صحیح آن می پردازند و آن را با بسته بندی های متنوع، کیفیت و قیمت های متفاوت بدست مصرف کننده می دهند. همچنین از این معامله بسیار سود هم خواهند کرد. برای تشخیص خرمای پیارم درجه دو کافیست فاکتورهای مهم خرما یعنی رنگ، طعم و اندازه خرما را در نظر بگیرید و با کمی دقت خوب و بد را از هم تشخیص دهید. قیمت خرما پیارم درجه دو خوب بسیار ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود، از این رو خیلی از خریدارن برای خرید عمده انواع خرمای پیارم، این دسته از خرما را انتخاب می نمایند.

 

فروش خرما پیارم
فروش خرما پیارم

 

خرید خرمای پیارم درجه دو

بازرگانی معتبر خومی (khomi dates) انواع خرمای پیارم را در دسته های گوناگون از قبیل، خرمای پیارم درجه یک و دو، خرمای بدون هسته پیارم و با هسته را بدست شما خریداران خواهد داد. این مجموعه پس از معرفی کامل دسته بندی های خرما پیارم و مشاوره برای کسب و کار شما، به ثبت سفارش تان می پردازد. جهت اطلاع از قیمت خرمای پیارم درجه دو و قیمت انواع خرمای پیارم با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و از خدمات شان بهره مند شوید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما