خرما زاهدی جیرفت + سفارش عمده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شهرستان جیرفت واقع در استان کرمان با آب و هوای گرم و مطلوب برای کاشت خرما، نقش بسزایی را در تجارت خرما به کشورهای خارجی را برعهده گرفته است. خرما زاهدی جیرفت از جمله خرماهای مرغوب این شهرستان محسوب می شود. خرما زاهدی به دلیل خشک بودن، ماندگاری بسیار بالایی در نگهداری و حمل و نقل برای صادرات دارد. خریداران برای خرید خرما زاهدی عمده می توانند با اطمینان 100 درصد از بازرگانی خومی اقدام نمایند. این مجموعه با حذف واسطه ها، قیمت بسیار معقول و مناسب و همچنین متناسب با کیفیت شان را به دست شما خواهند داد.

مشخصات خرما زاهدی جیرفت

خرما زاهدی جیرفت به نسبت شهر های دیگر از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. خرما زاهدی به دلیل خشک بودن، احتمال کمتری در آسیب دیدن در حین صادر کردن دارد. هم چنین شرایط نگهداری آن بسیار آسان تر است و از آنجایی که قیمت بسیار مناسبی دارد، از فروش بالایی بهرمند است. این رقم از خرما به صورت کاملا ارگانیک عرضه بازار می شود. رنگ طبیعی و مزه بسیار شیرینی دارد. خرما زاهدی خشک با ارزش غذایی بالا و خواص بی شمارش از جمله خرماهای پرطرفدار در داخل و خارج از کشورمان به حساب می آید.
خرما زاهدی در طب سنتی بسیار با ارزش شمرده شده طوری که گفته شده در درمان برخی از بیماری هایی همچون مشکلات گوارشی، تنظیم قند خون، بهبود عملکرد قلب و کاهش وزن تاثیر بسزایی دارد.

خرما زاهدی درجه یک جیرفت

قیمت خرمای زاهدی جیرفت 2024

سهم عظیمی از تجارت خرما خشک زاهدی به خرما زاهدی جیرفت باز می گردد. یکی از خصوصیات مهم این نوع خرما که سبب شده در تجارت بسیار رونق داشته باشد، قیمت بسیار پایین آن است. جالب است که بدانید قیمت خرما زاهدی جیرفت با حجم تقاضای بالایی که در بین مصرف کنندگان و تاجران، دارد، بسیار مناسب تر از ارقام دیگر خرمای ایران می باشد.

خرید خرما زاهدی مرغوب و درجه یک از khomi dates

برای خرید خرما زاهدی جیرفت و دیگر خرماهای صادراتی ایران که رضایت کاملی را دریافت کنید باید به نمایندگی معتبری روی بیاورید و سپس همه جوانب مانند کیفیت و قیمت خرما را به درستی بررسی کنید. نمایندگی ما، خرما خومی، یکی از 5 نمایندگی های معتبر و شناخته شده ایران می باشد. مجموعه ما، خومی، علاوه بر اینکه محصولاتی با ضمانت کیفیت به دست شما می دهد، امکان مشاوره رایگان و تخصصی در این حوزه را برای خریداران را هم کرده است. این مورد از جمله خدمات بازرگانی خومی است که سبب شده در بین رقبا منحصر به فرد باشد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات مجموعه ما می توانید با شماره های درج شده در سایت رسمی ما، تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما