خرما سایر بدون هسته صادراتی+ سفارش عمده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از ارقام خرما که نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازار جهانی هم بسیار شناخته شده و پرطرفدار است، خرما سایر بدون هسته صادراتی می باشد. این نوع خرماها قبل از ورود به بازار فروش یک مرحله هسته گیری هم دارند. از این رو قیمت خرما سایر بی هسته صادراتی بدون شک از خرما سایر با هسته بیشتر است. جهت خرید خرما سایر بدون هسته و با هسته همچنین با قیمت روز و بهترین کیفیت، با مجموعه خومی در ارتباط باشید.

خرما سایر بدون هسته صادراتی

یکی از محصولات پرفروش سالانه در داخل و خارج از کشور، خرما سایر بدون هسته صادراتی است. این رقم از خرما به دلیل نیمه خشک و بدون هسته بودن از جمله خرماهای صادراتی ایران ماندگاری بالا به شمار می رود.
البته یک سری از ارقام خرماهای بدون هسته به صورت ژنتیکی بدون هسته هستند و وابسته به اقلیم خاصی فقط در بعضی از شهرها یافت می شوند، خرمای کبکاب و خرمای پیارم بدون هسته از این دسته خرماها هستند که بدون دخل نیروی انسانی دارای خاصیت بدون هسته می باشند. به هر حال، اینکه خاصیت بی هسته بودن را دارا هستند، تاثیری در قیمت آنها پیش نمی آید و در واقع از محدوده قیمت بالاتری به نسبت خرماهای با هسته برخوردار اند. اما خرما سایر بدون هسته از دسته خرماهایی است که توسط نیروی انسانی یا دستگاه های پیشرفته و مکانیزه هسته گیری می شود. خرمای استعمران یا سایر با هسته و بی هسته آن به شدت در کشورهای خارجی طرفدار دارد از این رو آن را از جمله خرماهای صادراتی ایران می شناسند.

خرید خرما سایر بدون هسته صادراتی

تفاوت خرما سایر بدون هسته و با هسته

از تفاوت های اصلی خرما سایر بدون هسته و باهسته می توان به صنایع مصرفی آنها اشاره کرد. خرما سایر بی هسته نسبت به خرمای با هسته آن در صنایع بیشتر وگوناگونی استفاده می شود. از دیگر تفاوت های دیگر بین این دو رقم خرما، قیمت آنها است. با توجه به بیشتر کاربردی بودن و حجم بالای تقاضای خرما سایر بی هسته، این رقم از خرما از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

خرید خرما سایر با کیفیت درجه یک و قیمت روز

بازرگانی khomi dates یکی از شناخته شده ها در صنعت خرید و فروش خرمای ایران می باشد که خیلی از برندهای معتبر و تجارهای موفق در این حوزه با این مجموعه همکاری دارند. برای خرید خرما سایر بدون هسته صادراتی با کیفیت درجه یک با مجموعه خومی در ارتباط باشید. فقط از طریق یک تماس با کارشناسان این مجموعه می توانید سفارش عمده خود را ثبت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما