خرما سایر بسته بندی | خرید از دست باغدار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما سایر بسته بندی با وزن های 5 و یا 10 کیلویی برای صادرات به کشورهای افغانستان، پاکستان، چین، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و همینطور کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به کار می رود. این خرما با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارد، دارای بازار خوبی در داخل و خارج از کشور می باشد و قیمت آن نیز نسبت به واریته های خرما ارزان تر و مناسب تر است.

ویژگی های خرما سایر صادراتی

در گذشته های دور خرما به عنوان غذای اصلی مردم به حساب می آمد و بیشتر مردم در باغات خود مشغول به کشت خرما بودند به همین دلیل خواص خرما بر همگان آشکار است. خرما انواع مختلفی دارد که می توان به خرمای سایر، ربی، کلوته، مضافتی و غیره اشاره نمود.
در میان واریته های خرما، خرما سایر نسبت به انواع خرما ها دارای بازار بهتری می باشد چون این خرما از نوع نیمه خشک می باشد و ماندگاری آن در دمای اتاق هم بالاست (تقریبا 15 ماه) و برای نگهداری نیازی به یخچال های گران قیمت و سردخانه ندارد و شاید به همین دلیل است که صادرات آن نیز در حجم بالا انجام می شود.
خرمای سایر دارای رنگ قهوه ای متمایل به تیره و یا سیاه است و در صنایع غذایی بسیار استفاده می شود و دارای خواص زیادی است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درمان یبوست
  • بهبود سلامت قلب
  • کمک به تنظیم کلسترول
  • تنظیم فشارخون
  • کمک به سلامت مغز
  • جلوگیری از سرطان
خرما سایر صادراتی
خرما سایر صادراتی

یکی از ویژگی های خرما سایر صادراتی، تازه بودن و بسته بندی درجه یک آن است. شما می توانید مقاله خرما سایر تازه ایران را بخوانید.

قیمت خرما سایر بسته بندی

خرما سایر که با نام خرمای استعمران نیز معروف می باشد در بازار دارای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی است اما نوع مرغوب و معروف آن در شادگان استان خوزستان کشت و تولید می شود و قیمت خرما سایر به عوامل مختلفی وابسته است که نوع بسته بندی آن هم در قیمت این نوع خرما بی تاثیر نبوده و همانطور که در بالا اشاره شد برای صادرات خرما سایر از بسته بندی های 5 و یا 10 کیلیویی استفاده می شود. خرما سایر بسته بندی با کیفیت ارقام درجه یک و کاملا یکدست می بایست عرضه شود. در این میان قیمت خرما سایر هم برای خریداران اهمیت بالایی دارد.
مجموعه خرما خومی با سال ها تجربه و تخصص در زمینه پخش و صادرات انواع خرما و علی الخصوص خرما سایر در کشور در میان رقبا جایگاه ویژه ای دارد و همیشه با کیفیت ترین و مرغوب ترین خرما را عرضه کرده است. اگر شما نیز از خریداران و تاجران خرما سایر هستید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما