خرما سایر صادراتی در تهران

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما سایر صادراتی در تهران دارای شعب فروش مختلفی است که مجموعه خرما خومی یکی از این شعب فروش و صادرات خرما به حساب می آید که با سال ها تجربه و تخصص در این زمینه در میان رقبا جایگاه ویژه و بالایی دارد.
خرما سایر دارای بازار به نسبت خوبی است و این خرما یکی از پرفروش ترین نوع خرما به حساب می آید و صادرات آن به دلایل مختلفی از جمله پایین بودن رطوبت این نوع خرما و نیاز نداشتن به سردخانه و ماندگاری بالای آن در حجم بالایی انجام می شود.

خرما سایر تازه

خرما سایر که به نام خرمای استعمران نیز مشهور است یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین خرماهای ایران محسوب می شود. این نوع خرما با کیفیت های مختلف در شهرهای جنوبی ایران یافت می شود. اما مرغوب ترین و باکیفیت ترین آن در شادگان استان خوزستان به دلیل آب و هوای حاکم در آن منطقه کشت و تولید می شود.
خرمای سایر جزء خرماهای نیمه خشک محسوب می شود و رنگ آن قهوه ای متمایل به روشن و یا قرمز است و هسته ی آن به راحتی از گوشته جدا می شود و به دلیل داشتن میزان قند بالای موجود در آن سبب شده است تا این نوع خرما در صنایع غذایی مختلف از جمله کیک، انواع شیرینی، دسر و نوشیدنی استفاده شود.
خرمای استعمران دارای خواص فراوانی می باشد که در درمان بعضی از بیماری ها ازجمله کم خونی، پوکی استخوانی، عملکرد بهتر دستگاه گوارش موثر می باشد. و همینطور به عنوان خوراکی میان وعده برای کودکان، ورزشکاران، افراد مسن و خانم های باردار بسیار توصیه می شود.

 

خرما سایر تازه
خرما سایر تازه

قیمت خرما سایر صادراتی در تهران

در شهر تهران به دلیل وجود بازارهای بزرگ و فراوان خرما سایر در بسته بندی های متنوع و با کیفیت و قیمت ها متفاوتی یافت می شود و همانطور که در بالا اشاره شد بنا به دلایلی صادرات این نوع خرما بسیار بالاست و این موضوع سبب شده است تا نوعی رقابت در بازارهای شهر تهران به وجود بیاید. در این میان مجموعه خرما خومی برای خرما سایر صادراتی در تهران دارای نمایندگی می باشد که با توجه به تخصص و تجربه کافی در این خصوص در کل کشور، یکی از رقبای اصلی به حساب می آید.
شما نیز اگر از خریداران و تاجران خرما سایر هستید می توانید با کارشناسان و متخصصان این مجموعه تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان در این خصوص نسبت به خرید باکیفیت و قیمت مناسب و همچنین مطمئن اقدام نمایید.

1/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما