ویژگی های خرما سایر چیست؟ | مشخصات + تصاویر + قیمت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرما سایر چیست؟ خرما سایر یا استعمران از پرفروش ترین خرماهای صادراتی ایران محسوب می شود که سالانه بیش از 80% حجم صادرات خرما را به خود اختصاص داده است. همچنین تجارت این خرما در بازارهای داخلی کشورمان، نسبت به ارقام دیگر خرما، بالای 70% نیز می باشد. این محاسبات و درصدها نشان دهنده تقاضای زیاد مردمان داخلی و خارجی برای خرید خرما سایر و مصرف آن می باشد. یکی از دلایل های بارزی که موجب شده خرمای استعمران از جمله محصولات صادراتی ایران به کشورهای اروپایی و عربی و غیره شناخته شود، سهولت در انبارپذیری و حمل و نقل آن است. خرمای سایر ایران که بیشتر در استان خوزستان و شهر شادگان کشت و برداشت می شود، زیر 20% رطوبت دارد و در دسته خرماهای نیمه خشک محسوب می شود، از این رو نگهداری این خرماها در انبار بسیار آسان تر از خرماهای دیگر است.

این خرما به شکل بیضی با تناژهای رنگی قهوه ای و پوستی ضخیم می باشد که رطوبت کم و قند طبیعی فراوانی دارد.

 

مشخصات خرما سایر چیست؟ (ویژگی + تصاویر)

خرما سایر یا استعمران دارای شکلی بیضی و نوک تیز است. رنگ این خرما پس از رسیدن، قهوه ای تیره می شود. گوشت خرما سایر نسبتاً نرم و چسبناک است و طعمی شیرین و خوشمزه دارد.

خرما سایر منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین C، آهن، پتاسیم و منیزیم است. این خرما همچنین سرشار از فیبر است که به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند.

یکی از سوالات پرتکرار در حوزه صادارت و فروش خرما این است که دلیل پرطرفدار بودن خرما سایر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از نظر مصرف، این خرما دارای قند طبیعی بالا و خواص بی شماری است و از نظر صادرات، خرما سایر به دلیل نیمه خشک بودنش نیاز به تجهیزات گران قیمت برای نگهداری و حمل و نقل ندارد.

مشخصات خرما سایر چیست؟

خرما سایر شادگان (مرغوب ترین خرمای استعمران ایران)

خرما سایر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع خرما در ایران است. این خرما که به خرمای استعمران نیز معروف است، در استان خوزستان و به ویژه در شهرستان شادگان تولید می شود. در واقع می توان گفت مرغوب ترین خرمای استعمران ایران، خرما سایر شادگان می باشد. کیفیت خرمای سایر برداشت شده از استان خوزستان بالاخصوص شهر شادگان بسیار بالاست که حجم بالایی از خرمای سایر موجود در بازارهای داخلی و خارجی کشور را به خود اختصاص داده است.

 

ویژگی خرما سایر صادراتی چیست؟

خرما سایر یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران می باشد. این خرما به دلیل طعم شیرین و ماندگاری بالا، در بازارهای جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

خرما سایر صادراتی باید دارای ویژگی های زیر باشد تا بتواند در بازارهای جهانی رقابت کند:

  • کیفیت بالا: خرما سایر مخصوص صادرات دارای کیفیت بسیار بالایی است.
  • اندازه درشت: خرماهای صادراتی بسیار درشت و مرغوب هستند.
  • ظاهر مناسب: ظاهری مناسب دارند، به صورت ضربه خورده و شکسته نیستند.
  • سورتنیگ شده: خرماها قبل از بسته بندی باید به صورت دقیق سورت شوند تا نوع درجه یک و درجه دو آن جدا شوند.
  • بسته بندی مناسب: خرما سایر صادراتی باید به صورت مناسب بسته بندی شود تا در طول حمل و نقل دچار آسیب نشود.

خرما سایر صادراتی به کشورهای مختلفی از جمله اروپا، آمریکا، آسیا و خاورمیانه صادر می شود.

خرما سایر صادراتی

خرید عمده خرما سایر از نمایندگی معتبر با سابقه بیش از 10سال

نمایندگی ما، خرما خومی، با بیش از 10 سال سابقه در زمینه فروش عمده خرما سایر، یکی از معتبرترین و باسابقه ترین نمایندگی های فروش خرما در ایران است. ما خرما سایر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از تولیدکنندگان مستقیم تهیه می کنیم و آن را به صورت عمده به مشتریان خود عرضه می کنیم.

خدمات نمایندگی خومی برای خرید عمده خرما سایر چیست؟

  • کیفیت بالا: خرما سایر ما از بهترین کیفیت برخوردار است و از تولیدکنندگان مستقیم تهیه می شود.
  • قیمت مناسب: ما خرما سایر را با قیمت مناسب و رقابتی به مشتریان خود عرضه می کنیم.
  • تنوع بسته بندی: خرما سایر ما در انواع بسته بندی های مختلف عرضه می شود تا مشتریان بتوانند بسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • ضمانت کیفیت و قیمت
  • پشتیبانی 24 ساعته تیم ما
  • مشاوره در خصوص صادارت و فروش خرما سایر ایران
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما