خرما مضافتی دونم | فروش عمده و بی واسطه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما مضافتی دونم که خرمایی نه خیلی خشک و نه خیلی پرشیره است، گزینه مناسبی برای صادرات بوده و هم اکنون بازار پسند خوبی دارد. فروش عمده خرما دونم بم به صورت بی واسطه در کارتن های مادر، با قیمت رقابتی انجام می گیرد.
یکی از چالش هایی که اغلب تجار جهت صادرات خرما مضافتی با آن مواجه هستند، چگونگی خرید خرمایی کم شیره است. چرا که خرمای پرشیره و با درصد رطوبت بالا، گاها مشکلاتی در حمل و نقل و صادرات دارد. آیا می دانید که چگونه می توان در تناژ بالا، بهترین خرما مضافتی دونم را سفارش خرید بی واسطه داد؟

مشخصات خرما مضافتی صادراتی و درجه یک

تاجرین و بازرگانانی که در زمینه صادرات خرما مضافتی فعالیت دارند، همواره با چالش هایی جدی مواجه هستند. چرا که خرما مضافتی نسبت به سایر واریته ها، درصد رطوبت بالایی دارد. به همین سبب امکان ترش و فاسد شدن این خرما زیاد است.
بررسی یک سری عوامل می تواند در هنگام انتخاب خرمای مضافتی درجه یک جهت صادرات، مهم باشد. یکی از این موارد انتخاب و خرید خرما مضافتی دونم می باشد. در واقع خرمایی که نه خیلی خشک است و نه خیلی شیره دارد.
پرشیره بودن خرما مضافتی به همراه گوشتی بودن و اندازه درشت آن، می تواند نشان از مرغوبیت بالای این خرما تلقی شود. اما در بازار فروش خرما مضافتی شاهد آن هستیم که تاجرین خرمای دونم را بیشتر می پسندند. چرا که هزینه نگهداری در سردخانه و سپس هزینه حمل و نقل کاملا اقتصادی تری خواهد داشت. از طرفی بسته بندی خرما مضافتی با کیفیت مرغوب تری به دست مصرف کنندگان می رسد.
بم یکی از قطب های مشهور در زمینه تولید و برداشت خرما مضافتی به شمار می آید. خرید عمده خرما مضافتی دونم درجه یک صادراتی از این منطقه، فقط و فقط از مراکز معتبر امکان پذیر است.
آیا می دانید که مجموعه خرما خومی، پیشنهادات ویژه ای برای تمامی خریداران خرمای مضافتی بم جهت صادرات دارد؟

خرما مضافتی درجه یک صادراتی
خرما مضافتی درجه یک صادراتی – خرما خومی

سفارش خرید عمده خرما مضافتی دونم

اگر شما هم به دنبال خرید عمده خرما مضافتی دونم بم با کیفیت صادراتی هستید، یک راهکار دارید. این راهکار، در واقع همان خرید مستقیم و بی واسطه از مراکز فروش معتبر است.
مراکز فروش خرما مضافتی صادراتی بم در خود استان کرمان و منطقه بم، این خرما را با کیفیت و قیمت متفاوتی عرضه می کنند. اما اگر شما بتوانید مراکز فروش مستقیم را جهت خرید انتخاب کنید، قطعا خریدی مطمئن پیش روی شماست.
شما می توانید پس از انجام مشاوره رایگان با مشاورین مجموعه خرما خومی، در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما