خرما مضافتی صادراتی بم عمده + قیمت روز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما مضافتی صادراتی بم عمده به کشورهای زیادی از جمله کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، کشورهای همسایه و همینطور بسیاری از کشوررهای اروپایی عرضه می شود. این نوع خرما در میان واریته های خرما تقریبا معروف تر و مشهورتر است و در بسیاری از مجالس و مراسم ها و یا در ماه مضان از این گونه از خرما استفاده می شود.
خرما خومی یکی از مراکز پخش عمده خرما و علی الخصوص خرما مضافتی درجه یک می باشد که می توانید جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با کارشناسان و متخصصان این مجموعه تماس بگیرید.

خرما مضافتی درجه یک

یکی از محصولات کشاوزی موجود در ایران و به خصوص در شهرها و استان های جنوبی ایران به دلیل آب و هوای موجود در آن مناطق خرما است که با توجه به کیففیت و مرغوبیت خرماهای موجود در ایران بازار بسیار خوبی هم در داخل ایران و هم در کشورهای دیگر دارد.
از میان واریته های خرما، خرما مضافتی دارای بازار بیشتری در داخل کشور دارد. این نوع خرما بیشتر در نخیلات شهرستان بم از توابع کرمان کشت می شود و به دلیل آب و هوای موجود در آن منطقه خرمای مضافتی بم دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشد.
این نوع خرما داری مواد معدنی شامل فسفر، منگنز، پتاسیم، آهن، کلسیم بوده و همچنین دارای قند بالا می باشد بطوریکه برای افراد دیابتی زیاد توصیه نمی شود. خرما مضافتی دارای رطوبت بالاتری نسبت به انواع دیگر خرماها دارد و همینطور برای نگه داری نیازمند به سردخانه می باشد. شاید به همین دلیل است که صادرات آن نسبت به واریته های خرما کمتر و قیمت آن نیز بیشتر است.

خرما مضافتی عمده
خرما مضافتی عمده

قیمت خرما مضافتی صادراتی

قیمت خرما به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و مرغوبیت آن و همچنین نوع بسته بندی آن نیز بستگی دارد. هانطور که در بالا اشاره کردیم خرمای مضافتی به دلیل شرایط نگهداری آن نسبت به سایر خرماها کمی گران تر است ولی در شهرستان بم به دلیل حجم بالای تولید این نوع محصول قیمت آن مناسب تر بوده علاوه برآن مجموعه خرما خومی که یکی از معتبرترین شرکت های پخش کننده انواع خرما می باشد، این نوع خرما را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می کند.
مجموعه خرما خومی، با تخصص و توانایی بالایی که در خرید و فروش و همینطور صادرات عمده خرما دارد توانسته در میان رقبا جایگاه ویژه ای را کسب کند. جهت سفارش خرما مضافتی صادراتی بم می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و پس از مشاوره تخصصی نسبت به ثبت آن اقدام نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما