خرما کلوته روغن زده | ویژه صادرات

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما کلوته روغن زده چیست؟ خرما کلوته روغن زده یکی از محبوب ترین خرماهای صادراتی ایران محسوب می شود. این نوع خرما سورتینگ شده، با کیفیت درجه یک به داخل و خارج ایران صادر می شود. این نوع خرما به دلیل کیفیت بالا، نیمه مرطوب بودنش، طعم بی نظیر، درشت بودن، به بهترین واریته خرما برای صادرات به کشورهای خارجی شناخته شده است. مرغوب ترین خرمای کلوته در استان کرمان و شهرهای همچون جیرفت و عنبرآباد یافت می شود.
برای خرید خرما کلوته روغن زده درجه یک می توانید از مجموعه خرما خومی اقدام نمایید. نمایندگی خومی محصولات بسیار باکیفیتی را عرضه بازار می کند که در حال حاضر به یکی از معتبرترین نمایندگی فروش خرمای صادراتی شناخته شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خواص خرمای کلوته

خواص خرمای کلوته

جدای از مصارف بی نظیر خرما کلوته و ماندگاری بالای آن جهت صادرات، خواص دارویی و غذایی این واریته، یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای آن به شمار می آید. در واقعا اغلب خریداران خرما در سراسر دنیا، به فکر سلامت افراد جامعه خود بوده و می خواهند خرمایی ارگانیک و کاملا درجه یک را خریداری کنند. از جمله مهم ترین خواص خرمای کلوته یا کلیته می توان به این موارد اشاره داشت:

  • سرشار از انرژی: خرما کلوته یک منبع انرژی است. این واریته خرما با قند طبیعی و ترکیبی از پروتئین‌ها و چربی‌های موجود در خود ، قوت بسیار بالایی را به بدن می‌بخشد.
  • سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی: خرما کلوته حاوی ویتامین B6 ، پتاسیم ، آهن و مقادیر قابل توجهی از آنتی‌اکسیدان‌ها است.
  • اثر مثبت بر پوست: خرما با خاصیت‌های آنتی‌اکسیدانی خود می تواند در حفظ سلامتی پوست به خوبی کمک کند.
  • کمک به گوارش: خرما کلوته با ترکیب الیاف موجود در خود به بهبود و تنظیم عملکرد روده و گوارش کمک می کند.

خرید خرمای کلوته روغن زده

خرما کلوته به دو صورت روغن زده و بدون روغن در بازارهای صادراتی، خرید و فروش می شود. در این میان خرما کلوته روغن زده یکی از واریته های مناسب خرما برای صادرات است. این واریته به سبب ماندگاری بالا و قیمت مناسب، می تواند حاشیه سود خوبی را برای تجار به همراه داشته باشد.

شاید خیلی از شما که این مطلب را مطالعه می کنید از تاجران انواع خرما و خریداران عمده خرما هستید. اگر شما به دنبال یک مجموعه بسیار خوبی در خرید و فروش خرما می گردید، می توانیم نمایندگی خومی را پیشنهاد دهیم. این مرکز سال هاست که در این زمینه مشغول به کار هستند و با تمامی چالش های موجود در صادرات خرما آشنا هستند. تجار عزیز می توانید برای خرید خرمای کلوته و جهت کسب اطلاع از قیمت خرمای کلوته به این مجموعه مراجعه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما