خرید خرما پیارم دستچین | مستقیم از باغدار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تجربه‌ ی خرید خرما پیارم دستچین، شما را به دنیایی از طعم و مزه بی‌ نظیر این محصول شیرین و مغذی می‌ برد. این تجربه، شما را قادر می‌ سازد تا بهترین نوع خرما را با کیفیت بالا و طعم لذیذ خریداری کنید.

خرماهای دستچین شده، با دقت و تجربه برداشت می‌ شوند تا بهترین میوه‌ها را به شما ارائه دهند، پس قطعا تاجران و فروشندگان خرما، می توانند با خرید خرماهای دستچین شده، سود بالایی به دست آورند.

حال شما مشتری عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت خرما پیارم و به طور کلی آشنایی با این خرما درجه یک و صادراتی همراه ما باشید.

خرید خرما پیارم دستچین

 

مشخصات خرما پیارم دستچین

اگر دنبال یک خرمای نیمه خشک با خواص فوق‌ العاده زیاد و طعمی بی نظیر هستید، پیشنهاد ما به شما خرمای پیارم می باشد که جزو خرماهای صادراتی کشور است و در داخل و خارج طرفداران زیادی دارد.

این خرما معمولاً به رنگ قهوه ای تیره  است که پوست آن بسیار نازک بوده و تقریبا می‌ توان گفت گوشت و پوست این محصول، بهم چسبیده می باشد.

این خرما، طبع گرمی دارد که به همین دلیل مصرف آن برای بدن بسیار مفید است.

حال از آنجایی که برای صادرات یک خرما، بسته بندی یک آیتم مهم به حساب می آید، این خرما نیز در بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا موجود است.

به طور کلی، نوع دستچین شده این خرما از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد چون از بهترین های این محصول انتخاب شده است و به همین دلیل خرید خرما پیارم دستچین ، یک انتخاب عالی برای فروشنده هایی که دنبال نوع مرغوب این خرما هستند، به حساب می‌ آید.

 

لیست قیمت خرما پیارم 2024

خرمای پیارم قیمت های متفاوتی دارد و نمی توان قیمت دقیقی برای آن بیان کرد، به عنوان مثال اینکه کیفیت خرما درجه یک باشد یا درجه دو در قیمت تاثیر فوق‌ العاده زیادی دارد و به طور کلی خرماهای دستچین شده چون درجه یک هستند، از قیمت بیشتری برخوردار می باشند.

حال در ادامه برخی موارد را که در قیمت خرما پیارم تاثیر گذار هستند، برای شما مشتری عزیز بیان کرده ایم:

  • فصل خرید
  • نوع بسته بندی
  • رنگ خرما
  • حجم خرید
  • منطقه تولید
  • میزان تقاضا و عرضه

لیست قیمت خرما پیارم 2023

خرید خرما پیارم دستچین از khomi

اگر شما قصد خرید خرما پیارم دستچین را دارید تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید، باید بگوییم که مجموعه ما که خرما خومی نام دارد، این محصول را به شرط کیفیت به شما ارائه می دهد که شما با قیمت عالی و مناسب می توانید آن را خریداری نمایید.

در آخر هم باید بگوییم که رضایت شما مشتری عزیز، برای ما اولویت می باشد، پس مطمئن باشید، در مجموعه ما بهترین کیفیت و قیمت را تجربه خواهید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما