صادرات خرمای زاهدی در ایران

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به میزان پرورش و کیفیت خرما زاهدی در ایران می توان به پیشرفت صادرات خرمای زاهدی در بازارهای خارجی و داخلی اشاره کرد. تاجران بسیاری در طی مسیر تجارت خرمای زاهدی قدم نهاده اند، چرا که تقاضا برای خرید عمده خرمای زاهدی روزانه در کشورهای خارجی در حال افزایش می باشد و همین امر موجب سودآوری بالا در صادرات خرمای زاهدی شده است. در ادامه شما را بیشتر با چگونگی سود بیشتر از این صادرات آشنا خواهیم کرد. فقط مهم ترین عاملی که می تواند شما را در این راه کسب درآمد موفق کند، کیفیت کالایی است که برای صادرات انتخاب کرده اید. کیفیت بالای خرمای زاهدی می تواند موجب جذب و تقاضای بیشتر کشورهای خارجی در فصل برداشت خرما در سال های آتی گردد و این می تواند به رشد صادرات کمک شایانی کند.

 

بهترین خرمای زاهدی ایران برای صادرات

از جمله ترین خرماهای زاهدی صادراتی و با کیفیت در خوزستان، فارس و بوشهر یافت شده است. این واریته خرما در این شهرها با ظاهر و کیفیت مناسب صادرات برداشت شده و سپس توسط ابزارهای پیشرفته در این صنعت بارگیری و بسته بندی می شود. خرمای زاهدی صادراتی باید شامل ویژگی هایی همچون اندازه درشت، طعم شیرین و تازه، سورتنیگ بسیار قوی، ظاهر مرتب و بسته بندی بسیار لوکس باشد.

بهترین خرمای زاهدی ایران

راهنمای صادرات خرما زاهدی

تقاضا برای خرید و مصرف خرما زاهدی در سطح جهانی بسیار افزایش یافته و طبق بررسی های پی در پی، پیش بینی شده است که نمودار تقاضای این خرما در چند سال آینده رشد صعودی خود را حفظ خواهد کرد. این نتیجه را به همراه دارد که تجارت و صادرات خرمای زاهدی، ارزش سرمایه گذاری کردن را دارد. اما نکاتی در این راستا وجود دارد که می تواند راهنما و کمک کننده برای موفقیت تجار شود، این نکات شامل:

  • برای موفقیت در مسیر صادرات باید بهترین و با کیفیت ترین محصول را وارد بازار کرده تا به برندسازی و اعتمادسازی ما کمک کند.
  • خاص بودن صادرات خود را از طریق بسته بندی های بسیار شیک و مدرن خرما زاهدی به مشتریانتان نشان دهید.
  • قیمت خرما زاهدی درجه یک برای صادرات باید با توجه به میزان تولید و موجود بودن آن در بازار سنجیده شود.

قیمت خرما زاهدی عمده

برای خرید و اطلاع از قیمت خرما زاهدی عمده بهتر است با تامین کنندگان اصیل و معتبری همکاری داشته باشید. قیمت این محصول به قطع به کیفیت و شرایط بازار بستگی دارد.

تاجران این عرصه می توانند برای تهیه خرمای زاهدی به صورت عمده باکیفیت و قیمت های رقابتی بازار با مجموعه ای معتبر در صنعت خرما به نام خرما خومی در ارتباط باشند. همچنین افراد باتجربه این مجموعه می توانند شما را در راستای صادرات خرمای زاهدی کمک شایانی کنند.

قیمت خرما زاهدی عمده

 

خرید خرما زاهدی صادراتی با قیمت استثنایی

ما، نمایندگی خومی، یکی از نمایندگی های بزرگ و معتبر در عرصه فروش خرما زاهدی صادراتی در تنازهای بالا می باشیم.

قیمت محصولات صادراتی توسط واسطه ها یا همان دلالان بازار بسیار افزایش پیدا می کند و شاید برخی از خریداران عمده از قیمت واقعی محصول بالاخصوص خرما هیچ وقت باخبر نباشند که چقدر هزینه گزافی به واسطه ها می دهند. چهت خرید خرما باید به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید تا نهایتا خود آن نمایندگی تنها واسطه ی موجود بین کشاورز و شما باشد.

نمایندگی خومی یکی از مجموعه هایی است که با هدف حذف واسطه ها و کاهش قیمت، در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد.

ما تیم خومی می توانیم خرما زاهدی صادراتی را با کیفیت درجه یک و قیمت استثنایی به شما تاجران و خریداران ارائه دهیم. همچنین تیم ما می تواند شما را در راستای صادرات خرمای زاهدی، کمک شایانی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما