صادرات خرمای پیارم | کیفیت درجه یک | قیمت 1403

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صادرات خرمای پیارم یکی از پررونق ترین راه های کسب درآمد معرفی شده که دلایل آن را در مطلب زیر باهم مو به مو بررسی خواهیم کرد. خرما پیارم درجه یک با نام عروس خرماهای ایران، طرفداران زیادی در خارج از کشورمان دارد. یکی از خرماهای کشت شده در شهر هرمزگان است که بازار فروش و صادرات آن بسیار داغ می باشد. کشورهای زیادی در تلاش اند تا خرما پیارم را با مرغوبیت خرمای پیارم ایران تولید کنند، اما متاسفانه یا خوشبختانه تاکنون، هیچ کشوری قادر به تولید کیفیتی همانند خرما پیارم ایران نشده است. صادرات خرمای پیارم سالانه از کشورما به کشورهای خارجی، در حال افزایش می باشد .

 

مشخصات خرمای پیارم درجه یک

مشخصات خرمای پیارم درجه یک

اگر طعم این خرما را یکبار چشیده باشید، متوجه طعم بی نظیر و منحصر به فرد آن خواهید شد. این خرما مزه ی بسیار لذیذی به همراه بافتی نرم دارد. در واقع مشخصات و خواص عالی این خرما سبب شده تا صادرات خرما پیارم را یکی از پرسودترین راه های تجارت اعلام نمایند.

 

صادرات خرمای پیارم از ایران

اگر بخواهیم نام های دیگر خرما پیارم ایران را بازگو کنیم می توانیم به معروف ترین آنها که شامل: خرمای شکلاتی، خرمای صادراتی ایران، عروس خرماهای ایران، لوکس ترین خرما و مادر خرماها اشاره کنیم. با توجه به القاب این خرما می توان نتیجه گرفت که صادرات خرمای پیارم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که طرفداران زیادی در بین مصرف کنندگان داخلی و خارجی، تجارران داخلی، شرکت های صادراتی خرما و صادرکننده های خارجی دارد.

 

قیمت خرما پیارم 1403

قیمت خرما پیارم 1402

قیمت خرمای پیارم صادراتی به نمایندگی فروش شما بستگی دارد. چرا که یکی از مهم ترین عامل های تاثیرگذار بر قیمت، نوع بسته بندی خرما می باشد. هر شرکت صادرات خرما، نوع و اندازه بسته بندی خود را دارد. البته که کیفیت خرما پیارم در وحله ی اول مهم است. میزان سورتینگ خرماهای بسته بندی شده هم می تواند تاثیر بسزایی در قیمت خرما پیارم بگذارد.

 

خرید خرما پیارم تازه و مرغوب برای تجارت

بازرگانی خومی، یکی از تولیدکننده خرما صادراتی، خرماهای برداشت شده از نخل ها را توسط دستگاه های پیشرفته سورتینگ می کند و سپس با بسته بندی های بسیار لوکس در حجم های متفاوت عرضه بازار می کند. این شرکت با حذف واسطه ها، قیمت را تا حد معقولی کاهش داده است. صادرات خرمای پیارم نیاز به مشاوره تخصصی و خرید خرمای درجه یک و صادراتی دارد که خریداران و صادرکنندگان می توانند با مراجعه به بازرگانی خرما خومی، آسوده و با اطمینان کامل به خرید بپردازند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت خرمای صادراتی ایران کافیست با کارشناسان فروش مجموعه خومی تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما