عرضه خرمای مضافتی قلعه گنج

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرمای مضافتی قلعه گنج کرمان یکی از مناطق بسیار مهم در تولید این رقم از خرما محسوب می شود که کمتر کسی با این منطقه و کیفیت عالی خرماهای آن آشنا است. این منطقه شاید به اندازه جیرفت و عنبرآباد در بین تجاران و بازرگانان پررنگ نشده اما باید بگوییم که بهترین خرما مضافتی، با کیفیت درجه یک را دارد. سالانه بیش از 200 هزار تن خرمای مضافتی از این استان به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود که در این آمار خرما مضافتی منطقه قلعه گنج، سهم بزرگی را به خود اختصاص داده است.

برای خرید خرما مضافتی کرمان و مناطق معروف آن باید به نمایندگی عمده فروش و معتبری مراجعه نمایید تا علاوه بر قیمت مناسب تر، محصولی با کیفیت تر را در اختیار شما قرار دهند. البته که خرمای کشت شده در ایران دارای کیفیت های متفاتی است که خریدار می بایست برحسب بودجه در نظر گرفته شده، نوع خرما و درجه کیفیت آن را انتخاب نماید.

 

اهمیت خرمای مضافتی قلعه گنج

همانطور که می دانید استان کرمان یک قطب بزرگ در تولید عظیم بهترین خرما مضافتی ایران می باشد. اکثراً بیشتر منطقه های عنبرآباد و جیرفت در این استان را می شناسند و به دنبال خرید خرما مضافتی این دو شهر هستند. اما غافل از اینکه نخلستان های خرما در بیشتر شهرهای کرمان دیده شده که حتی خرمای آنها کیفیت بالاتری دارند. مثلاً خرمای مضافتی قلعه گنج کیفیت بسیار بالایی دارد که مطمعناً نام این منطقه اصلا به گوشتان نخورده یا خیلی کم با آن آشنا هستید. به جرعت می توان گفت خرما مضافتی قلعه گنج یکی از بهترین خرما مضافتی ایران می باشد. خرماهای این ناحیه از نظر اندازه، رنگ و طعم نسبت به سایر شهرها جایگاه بالاتری دارد.

 

قیمت خرما مضافتی قلعه گنج

قیمت خرما مضافتی قلعه گنج

پیش تر گفتیم خرما مضافتی قله گنج یکی از بهترین خرما مضافتی ایران است که شاید با شنیدن این حرف فکر کنید قیمت خرمای مضافتی قلعه گنج گران تر می باشد، اما این چنین نیست. به طور کلی قیمت خرما مضافتی در ایران به اندازه خرمای پیارم گران نیست و نسبت به کیفیت و طعم آن از قیمت مناسب و منصفی برخوردار است. نکته ای که باید گفت این است که قیمت تمام شده خرما مضافتی به عواملی همچون میزان سورت شده خرما، قیمت دلار، تازه یا کهنه بودن خرما، نوع بسته بندی و میزان تقاضا برای خرید آن بستگی دارد، پس نمی توان قیمت دقیق آن را گفت.

 

خرید خرما مضافتی کرمان

یکی از قطب های تولید بهترین خرما مضافتی، استان کرمان می باشد. میزان تقاضای خرما مضافتی این منطقه به قدری است که قبل از برداشت به فروش می رسند. در حال حاضر می توانید برای خرید خرما مضافتی کرمان، قبل از فصل برداشت این محصول، به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید تا سفارش شما را همان زمان ثبت نمایند.

ما، نمایندگی خرما خومی، یکی از بزرگ ترین مراکز عمده فروش انواع خرمای ایران هستیم. ما با توجه به بودجه و نیاز شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهیم داد. برای خرید خرمای مضافتی قلعه گنج و اطلاع از قیمت دقیق آن و سایر خرماها، در هر زمانی می توانید با تیم پشتیبانی خومی تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما