فروش خرما سایر صادراتی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق تحقیقات گسترده در بازار خرید و فروش خرمای ایران گفته شده  بیش از 70 درصد انواع خرمای صادراتی ایران را خرما سایر یا همان خرمای استعمران به خود اختصاص داده است. فروش خرما سایر صادراتی در بازارهای داخلی هم بیشترین درصد را دارد. خرمای سایر یکی از شیرین ترین خرماهای تولیدی ایران است که مرغوب ترین آن در شهر خوزستان برداشت می شود. این رقم از خرما در گریدهای متفاوتی برداشت می شود و با سورت بندی درجه یک به کشورهای خارجی صادر می شود.

 

صادرات خرما سایر چگونه است؟

یکی از مرغوب ترین و شیرین ترین خرماهای تولیدی کشومان که هر سال با تناژهای بالا به کشورهای خارجی زیادی صادر می شود، خرمای سایر می باشد. نام دیگر این خرما، استعمران است. خرما سایر به دلیل شرایط آسانی که در حمل و نقل، نگهداری و سورت بندی دارد بسیار مورد توجه تاجران این عرصه شده است. خرمای استعمران جزوء خرماهای نیمه خشک محسوب می شوند. درصد رطوبت این خرما 15% می باشد. این ویژگی خرما سایر سبب شده است تا صادرات آن به سهولت انجام شود. بیش از 70% خرماهای صادراتی ایران را، این واریته خرما به خود اختصاص داده است. کشورهای عربی و اقیانوسیه بسیاری در پی پیش خرید خرمای سایر ایران می باشند. به دلیل سود آوری بسیار زیاد خرمای سایر برای تجارت، آن را از فصل مرداد ماه (قبل از برداشت آن) پیش فروش می کنند. صادرات خرما سایر نسبت به ارقام دیگر بسیار، سود بسیار بالایی دارد چرا که در کنار کیفیت عالی ، قیمت مناسبی هم دارد. یکی از شهرهای تامین کننده مرغوب ترین خرما سایر، شهر خوزستان است. از جمله کشورهای پرتقاضا برای خرمای استعمران خوزستان، کشورهای عربی، کشور روسیه، ارمنستان، تاجیکستان و پاکستان هستند.

 

خرما سایر صادراتی
خرما سایر صادراتی

 

 

فروش خرما سایر صادراتی

از دغدغه های تاجران در زمینه خرید و فروش خرما، پیدا کردن و اطمینان به نمایندگی های فروش می باشد. متاسفانه در این بازار اگر شناخت کاملی به تمامی انواع خرما نداشته باشید، دچار ضرر می شوید. چرا که به اسم خرمای ممتاز صادراتی، خرمای درجه دو را بدست شما می دهند. در بازار فروش خرما سایر صادراتی، دست بسیار زیاد شده است. قبل از خرید آن حتماً اطلاعاتی کامل و جامعی برای شناخت درست نوع ممتاز آن، جمع آوری کنید. یکی دیگر از معیارهایی که باید به آن توجه کنید، قیمت خرمای سایر می باشد. قیمت این خرما به نسبت کیفیتی که دارد بسیار به صرفه است و همین موضوع، دلیل محکمی برای افزایش صادرات آن شده است.

 

تامین کننده معتبر برای خرید خرما سایر ممتاز

یکی از تامین کننده های برتر و معتبر برای خرید خرما سایر ممتاز و صادراتی، بازرگانی خرما خومی می باشد. این مجموعه خرمای استعمران درجه یک را به صورت بسیار تمیز و دقیق سورت بندی می کند و با بسته بندی های متفاوت چه از نظر وزنی و چه ظاهری بدست شما می دهند. خرید و فروش خرما سایر صادراتی از مجموعه exportdate به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد، پس خیالتان از بابت قیمت راحت باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت عمده خرما سایر  همین حالا با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما