فروش عمده خرمای مضافتی تازه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما، با ده ها نوع و طعم متفاوت به عنوان یکی از غنی ترین میوه های استوایی جهان شناخته شده است. در این بازار پررنگ کشورمان، خرمای مضافتی تازه و درجه یک شهرهای جنوبی، در بین ارقام خرما، یکی از نسخه های منحصر به فرد به شمار می رود. آمار و ارقام در بازار خرما نشان می دهد که بیشترین میزان صادرات خرما به کشورهای خارجی، خرما مضافتی می باشد.

 

خرمای مضافتی تازه و اعلاء

خرمای مضافتی تازه و درجه یک جنوب کشورمان از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. بیشترین کشت خرما مضافتی در استان کرمان و شهرهایی همچون بم، جیرفت و کهنوج و در استان سیستان بلوچستان و شهر سراوان ان دیده شده که در بین این شهرهای تولیدی این محصول، خرما مضافتی بم در جایگاه بالاتری قرار دارد.

خرما مضافتی دارای درصد گوشت بالا، بافتی نرم، رطوبت و شیره فراوان، رنگ مشکی، پوستی نازک، ظاهری زیبا و لوکس و طعمی شیرین می باشد. خرمایی که ما در فصل محرم و ماه رمضان از آن استفاده می کنیم، همان خرمای مضافتی است.  با توجه به مشخصات بسیار عالی این خرما و از همه مهم تر، کیفیت و ظاهر لوکس آن، خرما مضافتی را از جمله خرماهای صادراتی ایران معرفی کره اند.

 

فروش عمده خرما مضافتی درجه یک

فروش عمده خرما مضافتی

بازار خرما مضافتی در داخل و خارج کشورمان بسیار داغ است چرا که این خرما در بین مصرف کنندگان، فروشندگان و تجاران بسیار طرفدار دارد. اگر شما هم به عنوان فروشنده یا تاجران خرما مضافتی اینجا هستید می توانید برای خرید عمده خرما مضافتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب، از خدمات ویژه ما برای نقطه شروع فروش و صادرات تان بهره ببرید. ما، مجموعه خرما خومی، خرما مضافتی تازه و با بالاترین استانداردها را در دسته بندی های متفاوت به شما دوستان عزیز ارائه خواهیم داد.

خرما مضافتی دو ردیفه و خرما مضافتی سه ردیفه در بالاترین کیفیت با سورتینگ عالی، بدون هیچ شکستگی و شکرکی، در بسته بندی های 5 یا 10 کیلویی و به صورت عمده عرضه بازار خواهیم کرد.

 

محاسبه قیمت عمده خرما مضافتی 1403

همانطور که می دانید، قیمت خرما مضافتی بم و سایر شهرهای ایران با هم تفاوت دارند. در محسابه قیمت عمده خرما مضافتی و یا کیلویی آن می توان به فاکتورهای بسیار مهمی اشاره کرد که در ادامه آنها را نام می بریم:

  • حجم خرید
  • آمار میزان تولید شده خرما مضافتی در سال
  • تقاضای مشتریان
  • کیفیت خرما
  • نوع بسته بندی و سورتینگ آن

خریداران عزیز می توانند خرما مضافتی تازه را به صورت عمده از ما با قیمت ارزان تر خریداری نمایند. مطمئن باشید در کنار ما، بهترین محصولات و خدمات ویژه ای را تجربه خواهید کرد. جهت خرید و اطلاع از قیمت خرما مضافتی امروز کافیست با کارشناسان خومی، همین حالا، تماس بگیرید.

5/5 – (1 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما