فروش عمده خرما کلوته

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش عمده خرما کلوته در بازرگانی خرما خومی با حدف واسطه ها و دارا بودن قیمت تولیدی آغاز شد. خرما کلوته درجه یک، درشت وتازه برای همه تجار و بازرگانان این حوزه توسط خومی در دسترس می باشد. بزرگوارانی که در عرصه خرید و فروش خرما کلوته به صورت عمده فعال هستند، دیگر دغدغه پیدا کردن نمایندگی معتبر در تهیه انواع خرماها نباشند. مجموعه خومی از گردآوری تولیدکننده های خرما، افراد با تجربه و تحصیل کرده در این حوزه و هم چنین مشاوران متخصص جهت مشاوره رایگان به شما، تشکیل شده است. جهت خرید و اطلاع از عملکرد و سفارش محصول از بازرگانی خومی کافیست از طریق سایت خومی به شماره های مشاوران ما، خومی،تماس بگیرید.

مشخصات ظاهری خرمای کلوته درجه یک

شاخص ترین خصوصیات خرمای کلوته در رنگ بسیار زیبای آن در مقایسه با ارقام دیگر خرما می باشد. رنگ خرمای کلوته به رنگ قهوه ای تیره و متمایل به رنگ قرمز است. بیشتر خرماهای کلوته یا همان کلیته تولیدی ایران با اندازه درشت در دسترس است. خرمای کلوته دارای گوشت بسیار نرمی می باشد و هم چنین به دلیل نداشتن شیره یا کم داشتن شیره باعث شده این نوع خرما مانند خرمای مضافتی مناسب و محبوب برای مراسمات باشد. خرمای کلوته بسیار مشابه به خرمای مضافتی است و فقط در رنگ و درصد رطوبت ببا هم اختلاف دارند. ناگفته نماند که خرمای کلوته آن هم خرما کلوته ی تولید شهرستان جیرفت، از طعم بی نظیری برخوردار می باشد. این محصول با ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد، دارای خواص بیشماری است که توسط افراد متخصص طب سنتی و پزشکان داخلی و خارجی اثبات شده است.

خرما کلوته عمده
خرما کلوته عمده

 

شرایط ویژه صادرات خرمای کلوته

در چند سال اخیر خرماهایی که درصد رطوبت کمتری دارند، مورد توجه صادرکنندگان قرار گرفته است. خرمای کلوته و خرمای مضافتی از جمله این خرماها هستند که به کشورهای بسیاری صادر می شوند. صادرات خرمای کلوته در ایران بسیار موفلق آمیز بوده چرا که در بین کشورهای تولیدی این محصول، خرما کلوته جیرفت ایران، ارزش بسیار زیادی دارد. از این رو می توغان گفت بهره وری از صادرات خرمای کلوته در یکسال به نسبت ارقام دیگر خرما بسیار زیاد است.
جهت اطلاع از قیمت خرمای کلوته جیرفت 1402 با مشاوران مجموعه خومی تماس حاصل نمایید.

فروش عمده خرمای کلوته

برای خرید خرمای کلوته با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بازار می توانید به مجموعه معتبر خومی که در پیش تر به شما معرفی کردیم، مراجعه نمایید. مجموعه خومی فروش عمده خرمای کلوته درجه یک و قیمتی همسان با کیفیت خرما را آغاز کرد. جهت اطلاع از قیمت خرمای کلوته و نحوه ثبت سفارش این خرما با مشاوران خومی تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما