قیمت انواع خرما پیارم 1403 + خرید عمده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همانطور که می دانید یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت خرما پیارم، بازار اقتصادی در ایران می باشد که در قیمت گذاری نه تنها خرما بلکه همه محصولات تاثیر کاملاً مستقیمی می گذارد. علاوه بر این مورد می توان از توابع بسیار مهم در تعیین قیمت انواع خرما پیارم را مقدار برداشت این محصول در طول سال دانست. خرمای پیارم از جمله خرماهای برداشتی در حاجی آباد هرمزگان به شمار می رود. با توجه به اینکه 80% حجم برداشتی خرما پیارم در این شهر صورت می گیرد، قیمت خرمای پیارم 1403 به میزان کاشت و برداشت خرمای پیارم حاجی آباد بستگی دارد. با در نظر گرفتن این دو عامل بسیار مهم، خریداران می توانند به سامانه خومی مراجعه نمایند و پس از ارتباط با مشاوران این مجموعه، اطلاعات لازم در خصوص قیمت و خرید خرمای پیارم را کسب کنند.

 

مرغوب ترین خرما پیارم صادراتی

مرغوب ترین خرما پیارم صادراتی

خرما پیارم در مناطق گرمسیری مانند هرمزگان، خوزستان و سیستان بلوچستان کاشت می شود. مرغوب ترین خرما پیارم صادراتی در شهر حاجی آباد واقع در استان هرمزگان یافت می شود. این نوع خرما به دلیل خصوصیات بسیار بارزی که در صادرات دارد، از جمله سهولت آن در شسشتو، ماندگاری بالا و ظاهر مطلوب، قیمت آن به نسبت انواع دیگر خرماها کمی بالاتر است. از آنجایی که با کیفیت ترین خرمای پیارم در شهر حاجی آباد دیده شده می توان به این موضوع اشاره کرد که قیمت خرمای پیارم حاجی آباد به نسبت شهرهای دیگر و همسو با کیفیت بالا از رنج بالاتری برخوردار می باشد. قابل ذکر است که خرما پیارم حاجی آباد از جمله خرماهای پرطرفدار صادراتی در کشورهای خارجی به حساب می آید.

قیمت انواع خرما پیارم صادراتی به چه عواملی بستگی دارد؟

دو مورد بسیار مهم در تعیین قیمت انواع خرما پیارم را در پیش تر ذکر کردیم. از عوامل دیگر تاثیرگذاری در قیمت این واریته ی خرما می توان به طرز بسته بندی شده ی آن، میزان خرید و کیفیت این محصول اشاره کرد. به قطع قیمت خرما پیارم درجه یک با درجه های پایین تر متفاوت است. در این میان، قیمت خرما پیارم حاجی آباد با توجه به کیفیت ناب آن، قیمتی گرانتر نسبت به پیارم دیگر مناطق می باشد.

 

خرید خرما پیارم با ضمانت کیفیت 100%

خرید خرما پیارم با ضمانت کیفیت 100%

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع خرما پیارم به مرکز معتبر خومی مراجعه نمایید. واریته های خرمای این مجموعه کاملاً دسته بندی شده و با توجه به کیفیت آن، قیمت بسیار معقولی در نظر گرفته شده است. همچنین مجموعه خرما خومی با ضمانت 100% کیفیت، خرما پیارم صادراتی درجه یکی را به دست تاجران این عرصه می دهد. مشاوران این مجموعه یعنی khomi dates هر سوال و ابهامی در خصوص کیفیت و روش خرید خرمای پیارم درجه یک را برای شما حل خواهند کردند. شما می توانید همین حالا با مشاورین ما در تماس بوده و در کمترین زمان ممکن سفارش خرید خود را به ثبت برسانید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما