قیمت خرمای مضافتی دو ردیفه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت خرما مضافتی دو ردیفه برداشتی از نخلستان های سر به فلک کشیده بم در نمایندگی خرما خومی، قیمت روز سال 1403 است. خرید بی واسطه و عمده را از این مجموعه تجربه خواهید کرد.
خرما مضافتی یکی پرفروش ترین واریته های خرمای صادراتی ایران به شمار می آید. این محصول در بسته بندی های متنوع با درجه کیفیت گوناگون در بازار خرید و فروش می گردد. تجار و بازرگانان برای آنکه حاشیه سود خوبی از صادرات خرما مضافتی داشته باشند، بایستی بهترین قیمت خرمای مضافتی را خریداری کنند.
نمایندگی خرما خومی قطعا برای تمامی خریداران عمده خرما مضافتی، پیشنهادات ویژه ای دارد.

مشخصات خرمای مضافتی صادراتی

برای تجار و بازرگانان این موضوع مهم است که خرمای خریداری شده، کیفیت خوبی داشته باشد. چرا که رقابت اصلی در بازارهای بین المللی، بر سر همین موضوع کیفیت است. در این میان فروشنده ای که بتواند دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه دهد، قطعا از میزان نرخ فروش بالایی برخوردار خواهد بود.
خرمای مضافتی جهت صادرات، دارای ظاهر و اندازه کاملا مرغوب و استاندارد است . ارقام خرما باید یکدست بوده و هیچگونه رقم کرم خورده یا آفت زده در بسته بندی وجود نداشته باشد. خرمای مضافتی صادراتی بم یکی از مرغوبترین واریته های مضافتی ایران است که همه ساله میزان تناژ بالایی از آن به کشورهای همسایه صادرات می شود. به خصوص در ماه مبارک رمضان، کشورهای اسلامی، بیشترین متقاضی خرید عمده خرمای مضافتی هستند.
آیا می دانید که با وجود نمایندگی ها و مراکز فروش گوناگون در زمینه پخش عمده خرما، چگونه می توان خرمای مضافتی درجه یک و ویژه صادرات را خریداری کرد؟

خرید مضافتی بم

قیمت خرمای مضافتی دو ردیفه 1403

جدای از مبحث کیفیت در امر صادرات خرما، مسئله قیمت اهمیت فوق العاده ای برای تجار و بازرگانان دارد.
در این میان هستند مراکز فروشی که خرمای مضافتی را عمده و با کیفیت خوب عرضه کنند، اما آیا نمایندگی هایی که علاوه بر کیفیت، قیمت خوبی را هم ارائه می دهند، می شناسید؟
قیمت خرمای مضافتی دو ردیفه در سال 1403 قطعا نسبت به سال 1402، افزایش داشته است. اما اینکه بتوان در تناژ بالا این محصول را با کیفیت خوبی سفارش داد، طرف مهم قضیه می باشد.
در حال حاضر مجموعه خرما خومی، یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده خرما مضافتی کرمان به شمار آمده که با حذف تمامی واسطه ها، امکان خرید خرما از دست باغدار را برای تمامی تجار فراهم می آورد.
شما می توانید پس از دریافت مشاوره از مشاورین مجموعه ما، به صورت تضمینی، دو اصل قیمت و کیفیت از بهترین خرمای مضافتی ایران را سفارش عمده دهید. پس هستند مراکزی که هم کیفیت و هم قیمت مناسب را ارائه می دهند! یکی از آنها مجموعه خرما خومی! شک دارید؟ همین حالا تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما