قیمت خرما خشک زاهدی | عمده | قیمت به صرفه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما خشک زاهدی یکی از محبوب ترین انواع خرما در ایران و جهان شناخته شده است. این خرما به دلیل طعم شیرین و خوشمزه، بافت نرم و لطیف و ارزش غذایی بسیار بالا، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. خرما خشک زاهدی در ایران در استان های خوزستان، فارس و کرمان تولید می شود. باتوجه به تقاضای زیاد، قیمت خرما خشک زاهدی بسیار حائز اهمیت شده است. در این مطلب از خومی در مورد بازار خرما خشک زاهدی و قیمت آن بیشتر می خوانید.

خرما خشک زاهدی صادراتی

خرما خشک زاهدی صادراتی از کیفیت بالاتری نسبت به خرما خشک زاهدی داخلی برخوردار است. این خرما معمولاً از خرماهای تازه و رسیده با اندازه درشت و با کیفیت بالا تولید می شود و دارای رنگ روشن و طعم شیرین و دلچسبی است. خرما خشک زاهدی صادراتی در کشورهای مختلف جهان، به ویژه کشورهای اروپایی و آسیایی، طرفداران زیادی دارد. از این رو صادات این واریته از خرما به این کشورها دارای سود بالایی می باشد و توانسته خیلی از تاجران را به سمت خود بکشاند.

خرما خشک زاهدی صادراتی

خرید بهترین خرما خشک زاهدی

بهترین خرما خشک زاهدی، خرمایی است که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • رنگ روشن و یکدست
  • طعم شیرین و دلچسب
  • بافت نرم و لطیف
  • اندازه درشت
  • ظاهری مرتب و شکیل
  • خلوص از آفات و آلودگی ها

برای خرید خرما خشک زاهدی با تمامی ویژگی های بالا، می توانید به نمایندگی ما، خرما خومی، مراچعه نمایید. علاوه بر مشخصات گفته شده، شما می توانید این محصول را با قیمت مستقبم خود باغدار خریداری نمایید.

قیمت خرمای خشک زاهدی

قیمت خرما خشک زاهدی به عوامل مختلفی مانند کیفیت، نوع بسته بندی، دقت سورتینگ شده، تناژ وزنی، برند تولیدکننده، شرایط بازار خرید و فروش خرما و فصل خرید بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت خرما خشک زاهدی در فصل برداشت (شهریور و مهر) پایین تر از سایر فصول سال است.

برای اطلاع از قیمت دقیق و روز خرما خشک زاهدی، خرما مضافتی، خرما سایر، خرما پیارم، کلوته و سایر ارقام خرما، لطفاً با کارشناسان فروش خرما خومی تماس بگیرید تا لیست قیمت همان روز از سال را برای شما ارسال نمایند.

قیمت خرمای خشک زاهدی

سخن آخر

ما، مجموعه خرما خومی، نمایندگی فروش عمده خرما، با چندین سال سابقه همکاری با مشتریان عزیز، مفتخریم که محصولات باکیفیت و تازه‌ترین خرمای ایران را به شما عرضه کنیم.

خرما یک میوه‌ی پرخاصیت و مغذی است که از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده است. این میوه سرشار از فیبر، قند طبیعی، پتاسیم، آهن و سایر مواد مغذی است و خواص بسیاری برای سلامتی دارد.

ما در نمایندگی خود انواع خرماهای صادراتی ایران را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی عرضه بازار می‌کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات خرما خشک زاهدی نمایندگی خومی، نجوه خرید از ما و اطلاع از قیمت خرما خشک زاهدی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما