مرکز فروش خرمای زاهدی | لیست قیمت + عمده

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازرگانی خومی، مرکز فروش خرمای زاهدی در سراسر ایران است. این بازرگانی تمام واریته های خرما را به صورت فله ای و بسته بندی های گوناگون با وزن های متغیر عرضه بازار می کند . خریداران خرمای زاهدی می توانند این رقم از خرما را با بهترین کیفیت و قیمت مستقیم از خود تولیدکننده خریداری کنند. قیمت خرما خشک زاهدی در مقایسه با واریته های دیگر خرما بسیار ارزان تر می باشد. از این رو خرمای زاهدی، تاجران و مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود کشانده است.

اگر در بازار خرمای زاهدی فعال هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که علاوه بر معرفی بهترین مرکز فروش خرمای زاهدی قصد داریم به راه های تشخیص خرما زاهدی درجه یک صادراتی بپردازیم.

 

تشخیص خرما زاهدی درجه یک صادراتی

تشخیص خرما زاهدی درجه یک صادراتی

خرمای زاهدی یکی از محصولات صادراتی ایران به کشورهای خارجی است. سالانه این واریته خرما با حجم بسیار بالایی به کشورهایی همچون عراق، ترکیه، افغانستان و پاکستان صادر می شود. برای صادر کردن این خرما در وحله ی اول باید بتوانید خرما زاهدی درجه یک صادراتی را به خوبی تشخیص دهید. فاکتورهای زیادی برای تشخیص درجه یک بودن آن وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رنگ خرمای زاهدی: خرمای زاهدی درجه یک به رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای شکلاتی می باشد.
  2. اندازه خرما: اندازه خرمای زاهدی صادراتی به نسبت درجه دوم آن درشت است.
  3. بافت نرم خرما: این خرما در دسته خرماهای خشک قرار می گیرد اما به منظور داشتن گوشتی خشک و سفت نیست بلکه بافت بسیار نرمی دارد.
  4. شیرینی خرما زاهدی: این خرما طعم بسیار شیرین و لذیذی دارد.
  5. یکی از معیارهای مهم در تعیین خرمای زاهدی برای صادرات، قیمت این نوع خرما می باشد. قبل از خرید حتماً قیمت این نوع خرما را از نمایندگی های معتبر جویا شوید تا فروشندگان به قیمت بالاتر به بهانه اینکه صادراتی است بدست شما ندهند.

 

خواص خرمای زاهدی در طب سنتی

به تازگی، خواص خرمای زاهدی در طب سنتی برای درمان و پیشگیری از بیماری های متعددی تثبیت شده است. از جمله ترین آنها موارد زیر می باشند:

  • بهبود عملکرد قلب و عروق: خرما زاهدی به دلیل داشتن پتاسیم فراوان، به بهبود عملکرد قلب و عروق کمک می کند.
  • کاهش فشار خون: خرما زاهدی به دلیل داشتن پتاسیم فراوان، به کاهش فشار خون کمک می کند.
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش: خرما زاهدی به دلیل داشتن فیبر فراوان، جهت بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید می باشد.
  • افزایش انرژی: همچنین این خرما به دلیل داشتن قند طبیعی، به افزایش انرژی بدن بسیار کمک خواهد کرد.

 

خرید خرما زاهدی صادراتی

خرید خرما زاهدی صادراتی

خرما زاهدی که از خواص بسیار زیادی برخوردار است، پزشکان این محصول را برای درمان بعضی از بیماری ها مفید دانسته اند. همچنین کالری یک عدد خرما زاهدی بسیار کم است، از این رو  برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، بهترین تغذیه شمرده می شود. با توجه به معیارهای مثبت این خرما می توان گفت بازار خرمای زاهدی به نسبت واریته های دیگر بسیار داغ است.

خریداران عمده خرمای زاهدی، با استفاده از نکاتی که در قسمت بالا گفته شد با خیال راحت می توانند بهترین خرمای زاهدی صادراتی را خریداری کنند. خرما زاهدی جهرم یکی از شهرهای تولیدی این رقم از خرما می باشد که هر سال مرغوب ترین خرما زاهدی را بدست صادرکنندگان می دهد.

به تازگی فروش خرما زاهدی در مراکز متعددی انجام می شود، در نظر بگیرید که برای خرید رضایت بخش، می بایست مرکزی معتبر را انتخاب نمایید.

 

معتبرترین مرکز فروش خرمای زاهدی

اگر بخواهیم یک مرکز فروش خرمای زاهدی معتبر به شما معرفی کنیم می توانیم نامی از مجموعه خومی khomi dates ببریم. این مجموعه با سال ها تجربه در حوزه خرید و فروش خرما علاوه بر اینکه مرغوب ترین خرما را بدست شما می دهد، می تواند شما را برای خرید خرمای زاهدی درجه یک برای صادرات راهنمایی کند.

برای دسترسی به بهترین خرمای زاهدی ایران نیاز به معتبرترین نمایندگی فروش خرما دارید، با اعتماد به ما به کسب و کار خود رونق ببخشید.
جهت خرید و اطلاع از قیمت خرما خشک زاهدی می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

5/5 – (3 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما