مشخصات خرمای استعمران صادراتی + قیمت روز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از مشخصات خرمای استعمران صادراتی می توان به ماندگاری بالای این نوع خرما بدون نیاز به سرد خانه و یا یخچال های گران قیمت اشاره نمود. این نوع خرما در مناطق جنوبی کشور مانند کازرون، ماهشهر، اهواز، جیرفت و غیره کشت و تولید می شود که بهترین نوع آن در شادگان استان خوزستان به عمل می آید.
شما می توانید برای خرید این نوع خرما با قیمت روز و مناسب با مجموعه خرما خومی که دارای سال ها تجربه و تخصص در حوزه فروش و صادرات انواع خرما به خصوص خرمای استعمران است، تماس گرفته و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

مشخصات خرمای استعمران صادراتی شادگان

در مناطق جنوبی کشور به دلیل آب و هوای گرم و خشکی که دارد بیشترین محصولات تولید شده در باغات، خرما می باشد چون درخت نخل نسبت به آب و هوای گرم و خشک بسیار منبطق و همچین نسبت به کم آبی بسیار سازگار است. همین دلیل موجب شده است که خرمای موجود در ایران به دلیل آب و هوای حاکم بر آن به خصوص در مناطق جنوبی کشور دارای کیفیت و مرغوبیت مناسبی باشد. در منطقه شادگان به دلیل جو آب و هوای بسیار مناسب برای خرمای سایر باعث شده تا این نوع خرما در این منطقه دارای کیفیت منحصربفردی و مناسبی نسبت به سایر مناطق داشته باشد.
از خرمای استعمران به دلیل قند بالا و سلولز پایین در صنایع غذایی مختلف برای استفاده از قند طبیعی موجو در آن به کار می رود که از آن جمله می توان به سرو انواع شیرینی ها و نوشیدنی ها اشاره نمود. همچنین استفاده از خرمای استعمران برای درمان بسیاری از بیماری ها همانند پوکی استخوان، کم خونی و عملکرد بهتر دستگاه گوارش بسیار توصیه شده است.

بهترین خرما استعمران صادراتی

قیمت خرما روز استعمران

همانطور که در بالا نیز اشاره شد خرمای استعمران به دلیل نیمه خشک بودن آن نیاز به سردخانه و یخچال ندارد و دارای ماندگاری بالا نیز می باشد همین امر سبب شده است که بازار خوبی چه در داخل و چه در کشورهای خارجی داشته باشد و تقریبا 45 درصد سهم صادرات خرمای ایران به خرمای سایر تعلق دارد.
مشخصات خرمای استعمران صادراتی منحصر به مواردی که گفت شد، نمی شود و دارای ویژگی ها و خصوصیات فراوانی است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان و مشاوران مجموعه خرما خومی تماس گرفته تا ضمن دریافت مشاوره رایگان در مورد خرمای سایر، نسبت به خرید این نوع خرما با کیفیت و قیمت مناسب اقدام نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما