مشخصات خرما ربی صادراتی ایران

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از مشخصات خرما ربی که آوازه آن در بازارهای داخلی و خارجی پخش شده است، قیمت و میزان شیرینی بسیار متوسط آن می باشد. این خرما در برابر خرما مضافتی از شیرینی کم تری برخوردار است و یکی از دلایل محبوبیت آن در بسیاری از موارد همین موضوع می باشد. خرما ربی ایران یکی از خرماهای پرطرفدار در کشور پاکستان به حساب می آید که سالانه از ماه مرداد ماه درخواست پیش خرید این محصول را توسط این کشور خواهیم داشت. در ادامه شما را با مشخصات خرما ربی و نحوه خرید درست آن را به شما می گوییم، همراه ما باشید.

مشخصات خرما ربی درجه یک ایران

خرما ربی دارای بافت زیادی از گوشت و پوست نازک، رنگ مشکی متمایل به بنفش، ظاهری براق و شفاف و شیرینی معمولی می باشد. این خرما به دلیل ظاهر بسیار مناسب و خواص بی شمارش در دسته خرماهای صادراتی ایران محسوب شده است. این خرما در ماه های شهریور و مرداد ماه برداشت می شود. مرغوب ترین خرمای ربی در شهر سراوان و دلگان دیده شده است. قیمت خرما ربی دلگان به دلیل مرغوبیت بسیار بالا از خرماهای ربی دیگر کمی بالاتر می باشد. شیرینی این خرما از خرماهای مضافتی بسیار کمتر است و برای افراد دیابتی بسیار مناسب می باشد.

فروش خرما ربی بسته بندی (5 و 10 کیلویی)

فروش خرما ربی بسته بندی (5 و 10 کیلویی)

یکی از کشورهای پرتقاضای خرما ربی ایران، کشور پاکستان است. خرما ربی صارداتی ایران در کشور پاکستان به صورت بسته بندی متنوع به کشورهای دیگر، البته به اسم خرمای پاکستانی، صادر می شود. طرفداران خرما ربی ایران، در سراسر جهان هستند که این محصول را قبل از برداشت خریداری می کنند. خرما ربی در داخل کشور خودمان توسط مجموعه خومی با بسته بندی های 5 و 10 کیلویی و همچنین در تناژهای بسیار بالا به تمام نقاط ایران ارسال می شود. همچنان این مجموعه برای تاجران و خریدارن خرما ربی امکان خرید عمده و فله ای خرما ربی را فرهم کرده است. این خرما به دلیل قرار گرفتن در لیست خرماهای صادراتی، بسته بندی و سورتینگ آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت خرما ربی صادرات

قیمت خرمای ربی صادراتی را نمی توان به طور دقیق گفت و باید با توجه به نوسانات اقتصادی کشور و میزان درخواست و برداشت آن تعیین کرد. برای اطلاع از قیمت خرما ربی با مشاوران فروش بازرگانی خومی در تماس باشید تا لیست قیمت انواع خرما را با درجه کیفیت متفاوت برای شما ارسال خواهد شود. بهترین کیفیت و قیمت را با مجموعه خومی تجربه کنید.

جمع بندی

خرما ربی با ظاهری کشیده و پوستی نازک، طعمی دلچسب و بافتی نرم دارد. این خرما به دلیل دارا بودن فیبر و مواد معدنی بالا، خواص بی‌شماری برای سلامتی دارد و به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب است.

مجموعه خومی با ارائه خرما ربی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب، آماده پاسخگویی به نیاز خریداران عمده این محصول می‌باشد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول شما

خرما ربی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • ظاهری کشیده و پوستی نازک
  • طعمی دلچسب و بافتی نرم
  • رنگ قهوه‌ای تیره تا مشکی
  • سرشار از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها

چرا خرما ربی طرفداران زیادی دارد؟

  • طعم و مزه ی منحصر به فرد
  • خواص سلامتی فراوان
  • ماندگاری بالا
  • قیمت مناسب

از کجا می‌توان خرما ربی با کیفیت خریداری کرد؟

مجموعه خومی با ارائه خرما ربی درجه یک و با قیمت رقابتی، آماده پاسخگویی به نیاز خریداران عمده و تاجران داخلی این محصول می‌باشد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما