مشخصات خرما زاهدی قیروکارزین | خرید از تأمین کننده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرما زاهدی قیروکارزین یکی از خرماهای صادراتی کشور بوده که به دلیل نوع قند موجود در آن، برای افراد دیابتی یک گزینه بسیار عالی و مناسب است.

این خرما دارای ویژگی های فوق‌ العاده ای می باشد که باعث شده افراد زیادی چه در داخل و چه خارج از کشور از آن استفاده کنند.

حال برای افرادی که در زمینه خرید خرما زاهدی قیر و کارزین فعالیت دارند، نیاز است که اطلاعاتی در مورد این خرما مثل: قیمت عمده خرما زاهدی و مشخصات آن داشته باشند.

 

مشخصات خرما زاهدی قیروکارزین

اگر شما دنبال خرمایی هستید که قند موجود در آن برای کسانی که رژیم دارند و یا دچار قند خون هستند، مفید باشد، پیشنهاد ما به شما، خرما زاهدی قیر و کارزین است. از مشخصات خرما زاهدی قیروکارزین می توان به شکل بیضی کشیده، رنگ قهوه ای شکلاتی، رطوبت پایین و غیره اشاره کرد. از آنجایی که این خرما در دسته خرماهای نیمه خشک قرار می گیرد، نگهداری آن بسیار راحت بوده و تا یک سال خارج از یخچال می توان از آن نگهداری کرد.

این خرما در بسته بندی های مختلف مثل پنج کیلویی، ده کیلویی و غیره وجود دارد که شما بسته به نیاز خود، می توانید مقدار آن را انتخاب کنید. این محصول خوشمزه دارای فواید بسیار زیادی است، به عنوان مثال شما می توانید برای داشتن پوستی صاف و زیبا و حتی جلوگیری از ریزش موهای خود، از آن استفاده کنید.

مشخصات خرما زاهدی قیر و کارزین

 

تعرفه قیمت عمده خرما زاهدی

خرما زاهدی قیر و کارزین جزو‌ خرماهای مرغوب کشور به حساب می آید که قیمت آن به موارد مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال فروشنده های مختلف دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند. علاوه بر این مورد میزان کم و یا زیاد بودن این محصول در بازار، قیمت آن را نیز تغییر می دهد و از همه مهم تر هر چه کیفیت این محصول بالاتر باشد، قطعا قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

خرید خرما زاهدی قیروکارزین از khomi dates

اگر شما مشتری عزیز به دنبال خرید خرما زاهدی قیروکارزین با کیفیت بالا در بسته بندی شکیل و زیبا هستید و می خواهید خرما زاهدی قیروکارزین را با قیمت عالی خریداری نمایید، کافی است با مجموعه ما که خرما خومی نام دارد و در زمینه فروش انواع خرما مشغول به فعالیت می باشد، ارتباط بگیرید تا خرمایی درجه یک و عالی را دریافت کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما