مشخصات خرما پیارم درجه یک | استعلام قیمت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرمای پیارم درجه یک، یکی از ناب ترین خرماهای موجود در بازار است که با طعم شیرین و خوشمزه، به شما تجربه‌ای بی‌ نظیر از لذت خوردن خرما را هدیه می‌ دهد.

حال قبل از خرید این محصول، شما باید در مورد مشخصات خرما پیارم درجه یک اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع این خرما را خریداری نمایید.

در واقع خریداران عزیزی که در زمینه صادرات خرمای پیارم فعالیت دارند، حتما باید با ویژگی های این خرمای درجه یک آشنا باشند.

 

مشخصات خرما پیارم درجه یک و صادراتی

خرمای پیارم به دلیل طعم بی نظیری که دارد، در داخل و خارج از کشور دارای طرفداران زیادی بوده و به همین دلیل جزو خرماهای صادراتی به حساب می آید.

از مشخصات خرما پیارم درجه یک می توان به پوست نازک، رنگ قهوه‌ای تیره و شکل بیضی اشاره کرد که پوست و گوشت آن کاملا بهم چسبیده می باشد.

این خرما، ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد و همین  ویژگی باعث شده تا صادرات آن بسیار راحت باشد.

در کنار موارد بالا می توان به این مورد نیز اشاره کرد که این خرما دارای مواد پروتئینی و قندی با ارزشی بوده که برای سلامت بدن، بسیار مفید است.

یک دیگر از مشخصات خرما پیارم درجه یک، نوع بسته بندی آن بوده که به دلیل صادرات بالا، دارای بسته بندی با وزن های مشخص و ظاهری زیبا است.

 

قیمت خرمای پیارم 1403

قیمت خرمای پیارم 1402

قطعا هنگام خرید، قیمت محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، حال قیمت خرمای پیارم صادراتی به دلیل ویژگی هایی که دارد، نسبت به خرماهای دیگر بیشتر بوده و جزء خرماهای لوکس و گران به حساب می‌ آید.

عواملی مثل: کیفیت، نوع بسته بندی، مقدار خریداری شده خرما و موارد این چنینی نیز در قیمت خرما تاثیر گذار هستند، پس نمی توان قیمت دقیقی برای آن بیان کرد.

اگر شما قصد خرید خرمای پیارم را دارید و می خواهید در مورد قیمت خرمای پیارم حاجی آباد که یکی از محل های اصلی تولید این خرما است، اطلاع پیدا کنید، کافی است با مجموعه ما، khomi dates، تماس حاصل فرمایید.

 

خرید خرمای پیارم اعلا با قیمت استثنایی

با افتخار به شما اعلام می‌ کنیم که ما، به عنوان یک فروشنده مستقیم خرمای پیارم درجه یک، تمام واسطه‌ها را حذف کرده و به شما قیمت عالی و مناسبی ارائه می‌ دهیم.

ما خرمای پیارم درجه یک را به صورت مستقیم از باغ‌ های تولید کننده تهیه می‌ کنیم که این به معنای این است که شما به علت نبود چندین واسطه، از پرداخت هزینه های اضافی راحت خواهید شد.

حال شما با اطلاع داشتن از مشخصات خرما پیارم درجه یک، متوجه خواهید شد که خرماهای موجود در مجموعه ما ( خرما خومی) درجه یک و عالی هستند.

در کنار کیفیت بالا اگر می خواهید قیمت خرمای پیارم در تهران برای شما بسیار مناسب باشد، این فرصت را از دست ندهید و همین امروز سفارش خود را ثبت کنید تا تجربه‌ ی بی‌ نظیری از خرید خرمای پیارم را به دست بیاورید.

4.6/5 – (11 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما