خرمای سایر خوزستان عمده | خرید از باغدار

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرمای سایر خوزستان یکی از واریته های خرما تولید شده در کشور است این نوع خرما اکثرا در جنوب کشور کشت و تولید می شود که از آن جمله می توان به شهرهای کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، جیرفت و ماهشهر نیز اشاره کرد. خرید خرمای سایر خوزستان عمده را می توانید همین حالا از نمایندگی خومی به انجام برسانید.
قیمت این نوع خرما در مقایسه با سایر دیگر خرما به نسبت ارزان تر و مناسب می باشد و صادرات آن نیز به مراتب بالاتر است. برای خرید خرمای سایر می توانید از طریق مجموعه خرما خومی بدون هیچ واسطه ای اقدام نمایید.

خرمای سایر خوزستان

خرمای سایر که در اکثر نقاط کشور و همچنین در کشورهای دیگر به نام خرمای استعمران نیز می شناسند از انواع خرمای پر طرفدار در داخل و خارج از کشور است. این نوع خرما از خرماهای نیمه خشک به حساب می آید و دارای رنگ قهوه ای تیره متمایل به سیاه و یا قرمز است.
از خواص این نوع خرما به دلیل داشتن مواد معدنی همچون کلسیم، پتاسیم، منگنز و آهن می توان به جلوگیری از پوکی استخوان، درمان کم خونی و همینطور عملکرد بهتر دستگاه گوارش اشاره نمود. این نوع خرما به نسبت قند بالایی که دارد، برای افراد دیابتی توصیه نمی شود ولی برای یک میان وعده مغذی و مفید برای ورزشکاران و به خصوص کودکان بسیار پیشنهاد می شود.
همانطور که اشاره شد قند موجود در خرمای سایر بالاست و سلولز آن پایین است و از قند طبیعی موجود در این نوع خرما در صنایع غذایی برای تولید انواع کیک و شیرینی و دسر و نوشیدنی استفاده می شود.

در حال حاضر خرمای سایر با بسته بندی های 5 و 10 کیلوگرمی در اندازه ارقام گوناگون با کیفیت های مختلف، قیمت متفاوتی دارد. مجموعه خرما خومی پیشنهادات ویژه ای برای شما خریداران دارد.

 

خرما سایر خوزستان
خرما سایر خوزستان

قیمت خرمای سایر خوزستان عمده

قیمت خرما به عوامل مختلف و متعددی وابسته است که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت و مرغوب بودن خود خرما اشاره نمود. از عوامل دیگر می توان به نوع خرما اشاره کرد چرا که واریته های خرما بسیار هستند و در میان این همه تنوع بعضی از واریته ها دارای خواهان و بازار مناسبی نسبت به انواع دیگر می باشند. خرمای سایر خوزستان عمده یکی از همین واریته های خرما است که به دلایلی که در بالا اشاره شد دارای بازار خوبی در داخل و حتی خارج از کشور است.
اگر شما نیز از خریداران و تاجران این نوع خرما هستید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرمای سایر با کارشناسان و متخصصان مجموعه خرما خومی (khomi dates) تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره رایگان در این خصوص نسبت به خرید مطمئن و تضمینی خود اقدام نمایید. همین حالا مستقیما از دل نخلستان، خرید خرمای سایر خوزستان عمده را بدون واسطه انجام دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما