خرید خرمای مضافتی صادراتی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهتر است قبل از خرید خرمای مضافتی صادراتی با مشخصات آن به طور کامل آشنا شوید و به نمایندگی معتبری مراجعه نمایید. خرمای مضافتی صادراتی یکی از انواع خرماهایی است که برای صادرات به کشورهای دیگر تولید می‌شود. این نوع خرماها جهت صادرات به کشورهایی که استقبال زیادی از خرما دارند، تولید می‌شوند تا درآمد و صادرات کشور افزایش یابد. در کشور ایران، شهر بم، خرمای مضافتی درجه یک را تولید می کند. خرما مضافتی صادراتی بم از جمله محصولات با ارزش در اقتصاد ایران به حساب می آید.

خرما مضافتی برای صادرات

خرما مضافتی یکی از محصولات متنوع و مغذی است که در مناطق گرمسیری قابلیت رشد دارد. این واریته خرما که به طور معمول در مناطق ایران، عراق، عمان و سایر کشورهای خاورمیانه تولید می شود، از انواع خرماهای معروف برای صادرات است.
خرمای مضافتی از جمله خرماهایی است که در بازار جهانی محبوب می باشد. علاوه بر محبوبیت بالا در بین مصر ف کنندگان خود، تاجران این صنعت را به خود جذب کرده است. بیشترین درصد صادرات خرما به صادرات خرمای مضافتی بر می گردد. یکی از شهرهای ایران که مرغوب ترین خرما مضافتی را تولید می کند، شهر بم می باشد. خرمای مضافتی صادراتی بم از بهترین خرماهای این واریته به شمار می رود.

خرما مضافتی درجه یک صادراتی
خرما مضافتی درجه یک صادراتی

خرید خرمای مضافتی صادراتی

تجاران برای خرید خرمای مضافتی صادراتی لازم است پیش از خرید با قیمت روز این محصول و بازار آن در داخل و خارج از کشور آشنا شوند تا از این تجارت بیشترین سود را داشته باشند.
خرما مضافتی صادراتی یکی از مرغوب ترین ارقام خرما می باشد که در بسیاری از کشورها محبوبیت بالایی دارد. بالاترین نمودار خرید و فروش ارقام خرما در جهان، صادرات خرمای مضافتی است. این رقم از خرما با ظاهری مناسب و طعمی شیرین از جمله خوراکی هایی است که در مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. به قطع با خواص بیشمار خرما آشنا هستید که سرشار از مواد مغذی است پس طبیعی است که این محصول پرطرفدار می باشد.

قیمت روز خرمای مضافتی مرغوب

قیمت خرمای مضافتی صادراتی به عوامل بسیاری همچون میزان تقاضای مصرف کنندگان، مرغوبیت آن، نحوه بسته بندی و میزان سورتینگ آن بستگی دارد. از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت تمامی محصولات تولیدی می توان علاوه بر وضعیت اقتصادی کشورمان به حجم تولید آن محصول در سال اشاره کرد. قیمت دقیقی نمی توان گفت اما می توان شما را با یکی از بازرگانی های معتبر آشنا کنیم تا اطلاعات لازم و روز را به شما تاجران دهند. برای خرید خرمای مضافتی صادراتی می توانید از مجموعه خومی کمک بگیرید. این مجموعه یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید و فروش ارقام خرما در ایران می باشد. جهت اطلاع از قیمت و مشاوره رایگان و تخصصی در این حوزه می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

4/5 – (6 امتیاز)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما