صادرات خرمای کلوته | بسته بندی لوکس (5 و 10 کیلویی)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صادرات خرمای کلوته در رشد اقتصادی ایران نقش بزرگی را ایفا کرده است. با توجه به شرایط اقلیمی کشورمان، بهترین واریته های خرما، در ایران تولید می شود و این موضوع در بین کشورهای خارجی هم اثبات شده می باشد. اگر از تاجران و خریداران عمده و فله ای خرما کلوته هستید حتما برای تهیه خرمای درجه یک با مجموعه بزرگ خومی در ارتباط باشید. این مجموعه خرمای کلوته به صورت عمده و فله و در بسته بندی های 5 و 10 کیلویی با کم ترین قیمت بازار خرید و فروش خرما را به دست افراد فعال این حوزه می دهد.

سودآوری بالا از صادرات خرمای کلوته

با توجه به تقاضای بالای خرمای کلوته در بین مصرف کنندگان داخلی و خارجی و هم چنین تجار فعال در این عرصه، می توان موضوع سودآوری بالا از صادرات خرمای کلوته را تثبیت کرد. خرمای کلوته در بسیاری از شهرهای ایران کاشت می شود اما با کیفیت ترین این رقم از خرما در شهرستان جیرفت یافت می شود. خرمای کلوته جیرفت به دلیل مرغوبیت بالا به یکی از محصولات مهم صادراتی ایران شناخته شده است. این نوع خرما به دلیل نداشتن شیره زیاد، از ماندگاری بسیار بالا و هم چنین شرایط آسان برای حمل و نقل برخوردار می باشد. صادرات خرمای کلوته در بین تاجران این محصول بسیار اهمیت و ارزش بالایی دارد.

خرما کلوته 5 و 10 کیلویی
خرما کلوته 5 و 10 کیلویی

خرید خرما کلوته صادراتی

برای خرید خرما کلوته صادراتی باید فاکتورهایی همچون رنگ خرما، اندازه خرما، کیفیت و قیمت خرما در نظر گرفته شود. همچنین خرید از نمایندگی معتبر را در اولویت قرار دهید چرا که ضمانت نمایندگی و اعتبار آن بسیار حائز اهمیت می باشد. قیمت خرما کلوته صادراتی بسته به حجم خریداری شده، میزان سورتینگ شده، کیفیت خرما و میزان تقاضای آن رابطه ای کاملاً مستقیمی خواهد داشت. پس منطقی است که برای این نوع محصولات به هیچ عنوان نمی توان قیمتی دقیق پیش بینی کرد.

فروش عمده خرمای کلوته در بازرگانی خومی

یکی از نمایندگی های معتبر در عرصه خرید و فروش خرما کلوته صادراتی درجه یک، بازرگانی خومی است. افرادی که قصد صادرات خرما کلوته را دارند می توانند به این مجموعه روی بیاورند و علاوه بر خرید خرمای کلوته با کیفیت، از مشاوره رایگان و تخصصی افراد موفق در این عرصه بهره ببرند. جهت خرید با کیفیت ترین خرمای کلوته با قیمتی همسو با کیفیت و اطلاع از قیمت ارقام خرما با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و از خدمات شان استفاده نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما