بهترین خرما کلوته کرمان | مشخصات + خواص + قیمت خرید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بهترین خرما کلوته کرمان، برداشت شده از شهرهای عبنرآباد، جیرفت و کهنوج آماده صادرات و فروش می باشد. تاجران این رقم از خرما می توانند کم ترین قیمت خرمای کلوته صادراتی به صورت مستقیم از خود کشاورز را با مجموعه khomi dates تجربه نمایند.

 

مشخصات خرمای کلوته کرمان

خرمای کلوته کرمان از خرماهای صادراتی کشورمان محسوب می شود که در تولید آن استان کرمان سهم بزرگی را ایفا کرده است. این خرما در مرحله خارک دارای رنگ قرمز روشن می باشد که پس از رسیدن کاملاً به رنگ قهوه ای تیره تغییر می کند. خرمای کلوته دارای پوستی نازک و درصد گوشتی بالایی است. پوست آن به راحتی از لایه ی گوشتی آن جدا می شود. طعم بسیار شیرینی به همراه بافتی نرم را به همراه دارد. خرمای کلوته در اوایل اردیبهشت تا اواخر این ماه برداشت می شود. خرما کلوته تازه از پوست صاف تر و ظاهری تمیز برخوردار است. اگر خرما کلوته قدیمی باشد، از ظاهر آن می توان به راحتی تشخیص داد. این خرما همانند تمامی واریته های خرما دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد و سرشار از مواد مغذی است.

خرما کلوته کرمان

بهترین خرما کلوته کرمان متعلق به کدام شهر است؟

نخلستان های خرما کلوته در بسیاری از شهرهای ایران دیده می شود. اما مرغوب ترین این خرما در استان کرمان یافت شده است. بهترین خرما کلوته کرمان که مرغوبیت آن در سراسر ایران مشهور است می توان به خرمای کلوته جیرفت و خرمای کلوته عنبرآباد اشاره کرد. اکثر خرماهای کلوته که به خارج از ایران صادر می شود به این دو شهر برمی گردد، البته خرما کلوته کهنوج هم نقش بزرگی در این صادرات به خود اختصاص داده است. خرمای کلوته کرمان سالانه با بسته بندی های لوکس به کشورهایی اروپایی بسیاری صادر می شود. این خرما ظاهری شبیه به خرمای مضافتی دارد که همانند این خرما در ماه رمضان از بیشترین فروش و صادرات برخوردار است.

 

قیمت خرمای کلوته صادراتی

قیمت خرمای کلوته صادراتی به عوامل بسیار بستگی دارد. این که خرما در چه بسته بندی و چه وزنی قرار دارد. مرغوبیت خرما در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. خرما کلوته درجه یک از بیشترین قیمت در بین ارقام این خرما برخوردار است. همچنیبن میزان سفارش خریدار و میزان سورتینگ آن از دیگر معیارهای تاثیرگذار خواهند بود. قیمت ارزهای خارجی بر نوسانات قیمت خرما کلوته 1402 تاثیر مستقیمی می گذارد.

قیمت خرمای کلوته صادراتی

عرضه کننده عمده انواع خرما (khomi dates)

با توجه به اینکه در زمان برداشت و فروش بهترین خرما کلوته کرمان هستیم، نیاز به شناخت عرضه کننده عمده این خرما برای تاجران و خریداران عمده آن بسیار زیاد شده است. یکی از عمده فروش های معتبر که می تواند پشتوانه امنی در خصوص صادرات و تجارت خرما کلوته برای شما باشد، بازرگانی خرما خومی می باشد. برای خرید از این مجموعه می توانید با کارشناسان خومی تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما