قیمت خرما استعمران خوزستان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت خرما استعمران خوزستان با توجه به کیفیت سورتینگ آن، میزان درخواست مشتریان، حجم تولید سالانه، درجه بندی مرغوبیت خرما، نحوه خرید شما که به صورت فله ای یا عمده است، بستگی دارد. اما به طور کلی باید گفت که انتخاب شما در مرکز فروش، تاثیر بسزایی در رنج قیمت این محصول دارد. برای خرید خرمای استعمران بهتر است با کمی تحقیق به مراکزی مراجعه نمایید که با حذف واسطه ها توانسته قیمت را به حداقل قیمت فروش در بازار برسانند. بازرگانی خومی دقیق همین مسیر را پیش برده و با حدف واسطه های خرید، قیمت بسیار منصفی را برای خریدارن و تجار در نظر گرفته است. جهت خرید و اطلاع از محصولات این مجموعه می توانید از طریق راه های ارتباطی شان با کارشناسان خومی ارتباط بگیرید.

خرمای استعمران درجه یک

خرمای استعمران یا خرمای سایر خوزستان یکی از مهم ترین محصولات صادراتی این استان به شمار می رود. خرمای استعمران خوزستان با کیفیت های متنوعی برداشت می شوند و بعد از سورتینگ به صنعت این محصول عرضه می شوند. این مورد قابل مشاهده است که بیشترین حجم این واریته، خرمای استعمران درجه یک می باشد. نه تنها این واریته از خرما بلکه تمامی ارقام خرماهای خوزستان از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

بهترین خرما استعمران خوزستان
بهترین خرما استعمران خوزستان

 

قیمت عمده خرمای استعمران یا سایر

قیمت خرمای سایر به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد. از جمله این فاکتورها می توان به حجم برداشت خرما سایر در سال و همچنین میزان درخواست آن در بازارهای خارجی و داخلی اشاره کرد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت خرمای استعمران نحوه بسته بندی شده ی آن است. با توجه به نوسانات اقتصاد کشورمان نمی توان قیمت دقیقی بر روی محصولات گذاشت چرا که قیمت در این بازه زمان، روزانه تغییر خواهد کرد. جهت اطلاع از قیمت روز خرمای استعمران خوزستان می توانید با مجموعه بزرگ خومی در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق و بروزی را در اختیار شما قرار دهند.

خرید خرمای استعمران از بازرگانی خومی

تاجران گرامی می توانند برای خرید خرمای استعمران خوزستان با کیفیت های متفاوت، سورتینگ قوی و قیمت منصفانه به بازرگانی خومی مراجعه نمایند. مجموعه خومی آسان ترین راه ارتباطی را برای شما در نظر گر فته اند. شما می توانید فقط با یک تماس به ثبت سفارش و کسب اطلاعات از محصول و قیمت آن بپردازید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما